15 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Senin Starbucks'ın"

“Senin Starbucks’ın”

Marketing Türkiye
27 Haziran 2025
2 dk okuma

Starbucks, marka yaklaşımını yansıtan, partnerlerinin ve misafirlerinin Starbucks deneyimlerini kadraja taşıyan yepyeni bir film serisi yayımlıyor. Starbucks’ta buluşalım dendiğinde herkesin aklına gelen bir “Senin Starbucks” olduğundan hareketle şekillenen ve 12 filmden oluşan bu özel seri, her bir fincanın ardındaki özel hikâyelere ve günlük hayatın içindeki küçük ama anlamlı “Senin Starbucks” anlarına odaklanıyor.

Starbucks Türkiye, zengin kahve kültürünü partnerlerinin ve misafirlerinin Starbucks deneyimleri ve “Senin Starbucks” mesajıyla 12 filmden oluşan bir seriye taşıyor. Starbucks’ta buluşalım dendiğinde herkesin aklına gelen bir “Starbucks” olmasından hareketle kurgulanan filmler, Starbucks’ın dünyanın her köşesinde tanıdık bir ortamda; sıcacık bir kahve molası, tanıdık bir yüz ve konforlu bir köşe demek olduğuna dikkat çekiliyor. Filmler, Starbucks’ın kurumsal kimliği ve sunduğu ayrıcalıkların yanı sıra misafirlerinin en özel anlarına nasıl eşlik ettiğini de samimi bir dille anlatıyor. 

Ders aralarında mola veren öğrenciler, güne Starbucks kahvesiyle başlayanlar, bitkisel lezzetleriyle içeceğini kişiselleştirenler, kahvesini kendi termosuyla alarak hem yıldız kazanan hem de doğaya katkıda bulunanlar, Starbucks Mobil Uygulaması’yla sürpriz avantajlardan yararlananlar… Bu film serileri; her yaştan ve her yaşam tarzından misafirlerin Starbucks ile kurduğu bağı kutlama niteliği taşıyor. 

Her bir filmde; süte alternatif bitkisel lezzetlerin ücretsiz olması, geniş içecek yelpazesi, kişiselleştirme imkânları, Starbucks Mobil Uygulaması avantajları, Yeniden Doldur özelliği ve ücretsiz Wi-Fi gibi Starbucks’ın sunduğu ayrıcalıklar da doğal bir akış içerisinde izleyicilerle buluşuyor. Her bir hikâye, Starbucks’ın sadece bir kahve markası değil, aynı zamanda kişisel ritüellere, molalara, buluşmalara ve alışkanlıklara eşlik eden bir yaşam alanı olduğunu vurguluyor.

Film serisinin ilki 24 Haziran’dan itibaren Starbucks’ın dijital mecralarında, Instagram, Facebook, Tiktok ve Youtube kanalları üzerinden yayınlandı. Devam filmleri ise 24 Eylül tarihine kadar, 1 hafta – 10 günlük periyodlarda yayımlanacak. 

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Starbucks Türkiye

Reklam Ajansı: Puck Global

Ajans Başkanı & Kreatif Direktör: Haluk Erkmen

Genel Müdür: Hande Şenol Özkut

Müşteri İlişkileri: Elife Buse Günal, Kübra Tunç, Ayşenur Menevşe 

Sosyal Medya: Elife Buse Günal, Nidanur Ölçek

Kreatif Ekip: Yusuf Serhan Gargicılar, Mert Ceylan, Erdem Arslan

Sanat Yönetmeni: Yunus Özdal, Gizem Anıl, Kerem Sarıoğlu

Prodüksiyon Şirketi: DCC FILM

Yönetmen: Mehmet Berkit Merter

Yardımcı Yönetmen: Can Narin

Prodüktör: Ömer Abra, Ali Yorgancıoğlu, Dilay Çakmak

Görüntü Yönetmeni: İskender Cem Demirtaş

Seslendirme: Arın Kuşaksızoğlu, Merve Karagöl

Puck Global Starbucks
1 Influencer'lar artık algoritmalar için içerik üretecek
Influencer’lar artık algoritmalar için içerik üretecek
2 Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor
Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor
3 Kurumsal etik alarm veriyor: En çok bildirilen sorun "ayrımcılık"
Kurumsal etik alarm veriyor: En çok bildirilen sorun “ayrımcılık”
4 Markalar dijital yorgunluğu "Moodscrolling" ile yenecek!
Markalar dijital yorgunluğu “Moodscrolling” ile yenecek!
5 Fiziksel mağazaları nasıl bir gelecek bekliyor?
Fiziksel mağazaları nasıl bir gelecek bekliyor?
Güncel Haberler
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
İş dünyasında haftanın atamaları (9-15 Ağustos)
İş dünyasında haftanın atamaları (9-15 Ağustos)
Küçük çantalar büyük hayaller: “İlk Okul Çantam”
Küçük çantalar büyük hayaller: “İlk Okul Çantam”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Reklam sektörüne yeni brief: Ad Net Zero Türkiye
Haberler
Reklam sektörüne yeni brief: Ad Net Zero Türkiye
Nafizcan Önder
9 Haziran 2025
Mayıs ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haberler
Mayıs ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nafizcan Önder
4 Haziran 2025
KFC'den parmak yalamaya mizahi çözüm: Parmak yalama çatalı!
Haberler
KFC’den parmak yalamaya mizahi çözüm: Parmak yalama çatalı!
Sena Tufan
5 Haziran 2025
Tesla ve Samsung'dan 16 milyar dolarlık iş birliği
Haberler
Tesla ve Samsung’dan 16 milyar dolarlık iş birliği
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.