#senbırakıpgitmediye tweet’leri çiftçilerle buluştu

Reklamveren: Şekerbank

Reklamveren Temsilcisi: Deniz Başaran 

Reklam Ajansı: Concept 

Kreatif Direktör: Kerem Özkut 

Yaratıcı Grup Başkanı: Ertuğ Tuğalan, Namık Ergin 

Yaratıcı Grup: Engin Erden, Ferhan Dayıoğlu 

Stratejik Planlama Direktörü: Hakan Demir 

Stratejik Planlamacı: Suphi Can Sarıgöllü 

Ajans Prodüktörü: Mert Turan, Kasım Bektaş 

Marka Grup Direktörü: Arda Görgün 

Marka Direktörü: Merve Eryelkovan 

Marka Yöneticisi: Özlem Najdi 

Yönetmen: Ertuğ Tuğalan, Namık Ergin 

Fotoğraf ve Retouch: Kerem Çobanlı 

Orijinal Müzik: Selami Şahin (Gitme Sana Muhtacım) 

Aranje, Yorum : Korkut Peker 

Medya Planlama: TIME 

Prodüksiyon Şirketi: F28

Kuruluş amacı tarımın finansmanı olan Şekerbank, Kasım 2014’te başlattığı “Aile Çiftçiliği Bankacılığı” projesinin reklam kampanyası kapsamında #senbırakıpgitmediye etiketiyle atılan 10 binin üzerindeki paylaşımı, Twitter’ı hemen hemen hiç kullanmayan çiftçilere ulaştırdı. 

Banka’nın sürdürülebilir kalkınma misyonunun bir devamı olarak tarımsal üretimin artırılmasına ilişkin farkındalığının yükseltilmesini hedefleyen proje, yeni bir reklam filmine dönüştürülerek TV ve dijital mecralarda yayınlanmaya başlandı. 

Üretimin sürdürülebilirliği için çiftçiler toprağını, köyünü bırakıp gitmesin diye Kasım 2014’te “Aile Çiftçiliği” projesini başlatan ve tarımın önemini kentli insanın gündemine taşıyan Şekerbank, proje için hazırladığı yeni reklam filmiyle de çiftçiler için yazılan on binlerce Twitter mesajını gerçek sahiplerine ulaştırdı.   

1 milyon gösterim ve 10 binin üzerinde tweet
“Aile Çiftçiliği”ne ilişkin reklam filmi ve sosyal medyayı da içeren entegre iletişim planı ile tarım ve kırsal kalkınmanın önceliği konusunda kayda değer bir farkındalık oluşturan Şekerbank’ın #senbırakıpgitmediye etiketi altında, 10 binin üzerinde paylaşımda bulunulmuştu. Tweet’ler toplamda 32 milyondan fazla kez görüntülenirken, Facebook’taki kampanya içerikleri 780 bini aşkın kişiye ulaşmıştı. Reklam filmi, sadece YouTube’da 1 milyon kez izlenmişti.  

Tarımsal üretimin artırılması hedefleniyor
Büyük ilgi gören kampanyaya verilen desteği çiftçilere göstermek için bu yıl da 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü’ne özel bir çalışma yapıldı. Yayınlanan yeni reklam filmi, #senbırakıpgitmediye etiketiyle çiftçilere iletilen mesajların, gerçek sahiplerine doğrudan ulaştırılması fikrinden hareketle hazırlandı. 

Bu kapsamda Twitter mesajları tabelalara bastırıldı, köylerin en merkezi yerlerine, evlerin ya da çeşmelerin duvarlarına asıldı. Projeyle büyük şehirlerde yaşayan kişiler ile çiftçilerin aynı platformda buluşması ve tarımsal üretimin artırılmasına ilişkin farkındalığın yükseltilmesi hedefleniyor. 

İLGİLİ HABERLER