9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
#senbırakıpgitmediye tweet'leri çiftçilerle buluştu
Haberler

#senbırakıpgitmediye tweet’leri çiftçilerle buluştu

Marketing Türkiye
14 Mayıs 2015
2 dk okuma

Reklamveren: Şekerbank

Reklamveren Temsilcisi: Deniz Başaran 

Reklam Ajansı: Concept 

Kreatif Direktör: Kerem Özkut 

Yaratıcı Grup Başkanı: Ertuğ Tuğalan, Namık Ergin 

Yaratıcı Grup: Engin Erden, Ferhan Dayıoğlu 

Stratejik Planlama Direktörü: Hakan Demir 

Stratejik Planlamacı: Suphi Can Sarıgöllü 

Ajans Prodüktörü: Mert Turan, Kasım Bektaş 

Marka Grup Direktörü: Arda Görgün 

Marka Direktörü: Merve Eryelkovan 

Marka Yöneticisi: Özlem Najdi 

Yönetmen: Ertuğ Tuğalan, Namık Ergin 

Fotoğraf ve Retouch: Kerem Çobanlı 

Orijinal Müzik: Selami Şahin (Gitme Sana Muhtacım) 

Aranje, Yorum : Korkut Peker 

Medya Planlama: TIME 

Prodüksiyon Şirketi: F28

Kuruluş amacı tarımın finansmanı olan Şekerbank, Kasım 2014’te başlattığı “Aile Çiftçiliği Bankacılığı” projesinin reklam kampanyası kapsamında #senbırakıpgitmediye etiketiyle atılan 10 binin üzerindeki paylaşımı, Twitter’ı hemen hemen hiç kullanmayan çiftçilere ulaştırdı. 

Banka’nın sürdürülebilir kalkınma misyonunun bir devamı olarak tarımsal üretimin artırılmasına ilişkin farkındalığının yükseltilmesini hedefleyen proje, yeni bir reklam filmine dönüştürülerek TV ve dijital mecralarda yayınlanmaya başlandı. 

Üretimin sürdürülebilirliği için çiftçiler toprağını, köyünü bırakıp gitmesin diye Kasım 2014’te “Aile Çiftçiliği” projesini başlatan ve tarımın önemini kentli insanın gündemine taşıyan Şekerbank, proje için hazırladığı yeni reklam filmiyle de çiftçiler için yazılan on binlerce Twitter mesajını gerçek sahiplerine ulaştırdı.   

1 milyon gösterim ve 10 binin üzerinde tweet
“Aile Çiftçiliği”ne ilişkin reklam filmi ve sosyal medyayı da içeren entegre iletişim planı ile tarım ve kırsal kalkınmanın önceliği konusunda kayda değer bir farkındalık oluşturan Şekerbank’ın #senbırakıpgitmediye etiketi altında, 10 binin üzerinde paylaşımda bulunulmuştu. Tweet’ler toplamda 32 milyondan fazla kez görüntülenirken, Facebook’taki kampanya içerikleri 780 bini aşkın kişiye ulaşmıştı. Reklam filmi, sadece YouTube’da 1 milyon kez izlenmişti.  

Tarımsal üretimin artırılması hedefleniyor
Büyük ilgi gören kampanyaya verilen desteği çiftçilere göstermek için bu yıl da 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü’ne özel bir çalışma yapıldı. Yayınlanan yeni reklam filmi, #senbırakıpgitmediye etiketiyle çiftçilere iletilen mesajların, gerçek sahiplerine doğrudan ulaştırılması fikrinden hareketle hazırlandı. 

Bu kapsamda Twitter mesajları tabelalara bastırıldı, köylerin en merkezi yerlerine, evlerin ya da çeşmelerin duvarlarına asıldı. Projeyle büyük şehirlerde yaşayan kişiler ile çiftçilerin aynı platformda buluşması ve tarımsal üretimin artırılmasına ilişkin farkındalığın yükseltilmesi hedefleniyor. 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan - 2 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan – 2 Mayıs)
3 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
4 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
5 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Bill Gates, servetinin yüzde 99'unu bağışlayacak!
Bill Gates, servetinin yüzde 99’unu bağışlayacak!
İŞKUR en çok eleman açığı olan sektörleri açıkladı
İŞKUR en çok eleman açığı olan sektörleri açıkladı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

AB, Apple'a açtığı rekabet soruşturmasını kapatıyor
Haberler
AB, Apple’a açtığı rekabet soruşturmasını kapatıyor
İrem Alimoğlu
26 Mart 2025
GPTW 2025 raporu açıklandı: Çalışanlar şirketlerinden en çok "psikolojik esenlik" bekliyor
Haberler
GPTW 2025 raporu açıklandı: Çalışanlar şirketlerinden en çok “psikolojik esenlik” bekliyor
Sena Tufan
2 hafta önce
Yüzde 50 indirim, 2 al 1 öde, 1 alana 1 bedava… Hangi kampanyalar tüketiciyi ne kadar cezbediyor?
Haberler
Yüzde 50 indirim, 2 al 1 öde, 1 alana 1 bedava… Hangi kampanyalar tüketiciyi ne kadar cezbediyor?
Sena Tufan
2 Mart 2025
Shein, Trump'ın tarifeleri yaklaşırken ABD fiyatını artırdı
Haberler
Shein, Trump’ın tarifeleri yaklaşırken ABD fiyatını artırdı
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.