16 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sen bitti demeden bitmez!

Sen bitti demeden bitmez!

Marketing Türkiye
17 Kasım 2016
2 dk okuma

İbrahim Etem – Menarini, Türkiye’de her beş erkekten 1’inin yaşadığı bir durum olan erken boşalmaya dikkat çekmek amacıyla “Cinsel Farkındalık Kampanyası” başlattı. “Sen Bitti Demeden Bitmez” adlı kampanyanın reklam yüzü ise Türk futbolunun efsane isimlerinden Sergen Yalçın oldu. Erken boşalmanın tedavisi olan bir durum olduğunun futbol üzerinden anlatıldığı kampanya kapsamında oluşturulan www.SenBittiDemedenBitmez.com adlı web sitesinde efsane uzatma gollerine ve erken boşalma ile ilgili bilgilere ulaşmak mümkün.

Türkiye’deki 110 yılı aşan deneyimi ve İtalya’nın en büyük, Avrupa’nın en önemli ilaç şirketlerinden Menarini Group’un global bilgi birikimi ile toplum sağlığına katkı sağlayan projeler hayata geçiren İbrahim Etem – Menarini, erken boşalma konusuna dikkat çekmek için Türkiye genelinde bir “Cinsel Farkındalık Kampanyası” başlattı. Kampanyada, erken boşalma tedavisinden sonra yaşanan pozitif dönüşüm, futbol maçındaki uzatma dakikalarında atılan golün verdiği zevk üzerinden anlatılıyor. Kampanyanın reklam yüzü ise Türk futbolunun efsane yeteneklerinden biri olan ve uzatma dakikalarında attığı golleriyle bilinen Sergen Yalçın oldu.

SenBittiDemedenBitmez.com yayında

Daha fazla kişiye ulaşabilmek için gücünü farklı hedef kitlelere yönelik çoklu kanallarda iletişim yapmaktan alan kampanya kapsamında oluşturulan SenBittiDemedenBitmez.com sitesinde, erken boşalma konusunda bilgilerin yanı sıra; efsane uzatma gollerinin videoları ve uzatma golleri hakkında söylenen efsane sözler de yer alıyor. Ayrıca içeriğin hızlı bir şekilde yayılabilmesi için siteye eklenen interaktif bölümler sayesinde kullanıcılar çok sevdikleri bir uzatma golü videosunu web sitesine ekleyebiliyor veya sitedeki paylaşımları sosyal medya üzerinden çevrelerine ulaştırabiliyorlar.

Künye:

Reklamveren: İbrahim Ethem – Menarini
Reklamveren Temsilcisi: Rana Sengil, Göksu Güngör, Güray Güneş
Proje Danışmanı: Prof. Dr. Ali Atıf Bir
Reklam ajansı: Lokal
Yaratıcı Yönetmen: Ali Göral, Boran Erem
Yaratıcı Ekip: Erdost Çalış, Samet Üstündağ, Sultan Abi
Müşteri İlişkileri Direktörü: Onur Baki
Müşteri Ekibi: Kübra Özdemir
Ajans Prodüktörü: Cansu Hasbay
Prodüksiyon Şirketi: Spark
Yönetmen: Ozan Varışlı
Yapımcı: Türker Akkuş, Tamer Üner
Görüntü Yönetmeni: Murat Akay
Post Prodüksiyon: Mojofx
Müzik: 3K 1A – Onur Öztürk

1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
3 Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
4 Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
5 Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Güncel Haberler
Tüketiciler "sürdürülebilir restoranlara" yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
Tüketiciler “sürdürülebilir restoranlara” yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
İçerik üreticiliği saygın bir kariyer olarak kabul görüyor
İçerik üreticiliği saygın bir kariyer olarak kabul görüyor
2026’da gündem "kültür bütçesi" olmalı!
2026’da gündem “kültür bütçesi” olmalı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türk halkı parasını nasıl değerlendiriyor? Yanıt Türkiye’nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması'nda...
Haberler
Türk halkı parasını nasıl değerlendiriyor? Yanıt Türkiye’nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması’nda…
Sena Tufan
13 Eylül 2025
Sinan Öncel yeniden BMD Başkanı seçildi
Haberler
Sinan Öncel yeniden BMD Başkanı seçildi
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Google arama trendlerine göre “ders çalışmak için yapay zeka” aramaları yüzde 180 arttı
Haberler
Google arama trendlerine göre “ders çalışmak için yapay zeka” aramaları yüzde 180 arttı
Sena Tufan
20 Eylül 2025
Chrome durdurulamıyor: Pazar liderliğini rekorla güçlendirdi
Haberler
Chrome durdurulamıyor: Pazar liderliğini rekorla güçlendirdi
İrem Alimoğlu
3 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.