Bu dans TikTok’ta 4,8 milyar kez izlendi

Samsung’un, Ece Seçkin ile birlikte hayata geçirdiği projesi sosyal medyada büyük ilgi görüyor.  video Challenge TikTok uygulamasında 4,8 milyar izlenme ile rekor kırdı. 

Teknoloji markası Samsung, sanatçı Ece Seçkin ile iş birliğine imza atarak yeni bir proje hayata geçirdi. Proje, TikTok uygulamasında rekor izlenme seviyesine ulaştı. TikTok uygulamasında Samsung’un yeni modellerinin tanıtımında kullandığı Awesome şarkısı eşliğinde yaptığı dansla video Challenge başlatan Ece Seçkin, dünyada milyonlarca aktif kullanıcıya sahip uygulama üzerinden Türkiye’de markalı kampanya rekorunu kırdı ve 4,8 milyar izlenme sayısına ulaşarak bir ilke imza attı.

İLGİLİ HABERLER