Hayat paylaştıkça güzel. Hele ki bayramlarda… Parex, Kurban Bayramı’na özel olarak hazırladığı yeni reklam filminde “saklamayın, paylaşın” mesajıyla kalplere dokunuyor.
Parex, aynı zamanda, bu bayramı fırsat olarak görerek hayatta bazı şeyleri ayırmamız gerektiğini hatırlatıyor. Bayramları diğer günlerden ayırmanın, uzun zamandır görmediğimiz sevdiklerimize zaman ayırmanın, geleneksel bayram ritüellerine ve manevi değerlere yer açmanın önemini vurgulayan Parex, bazı şeyleri ayırmanın birleştirici bir gücü olduğunun altını çiziyor.
Parex’in “saklamayın, paylaşın” çağrısı, markanın saklama ürünlerinin temel işlevinin ötesine geçerek bayramın ana temasına vurgu yapmasını sağlıyor; hayatın içinden gelen değerleri sahiplenerek tüketicisiyle anlamlı bir iletişim kurma stratejisini sürdürüyor.
GoodWorks Holistik İletişim imzası taşıyan ve tamamen yapay zeka teknolojisiyle üretilen film, sadece bir bayram kutlaması değil; aynı zamanda toplumsal bir çağrı niteliği taşıyor. Görsel kompozisyonlar, duygu yüklü anlatım dili ve zamanlama, yapay zekânın kreatif üretimlerde ulaştığı noktayı sektör profesyonellerine bir kez daha hatırlatıyor.
Yapay zekayla üretilen bu film, sektördeki yaratıcı üretim biçimlerinin geleceğine dair dikkat çekici örneklerinden biri oluyor.
Kampanya Künyesi
Reklam Veren Yetkilisi: Bengü Kıran, Ebru Ulaş, Esra Şahin, Seçil Oyan
Holistik İletişim Ajansı: GoodWorks Holistik İletişim
Yaratıcı Ekip: Talat Müceldili, Gizem Topkaya, Onur Bilir, Elif Çavdar, İlkay Akyıldız
Seslendirme: Sessanat
Medya Ajansı: Mediaworks
Medya Ajansı Yetkilisi: Başak Zebil