21 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Reha Özcan test sürüşüne çıktı

Reha Özcan test sürüşüne çıktı

Gizem Yıldız
29 Aralık 2022
2 dk okuma

Continental‘in 2022 yılı iletişim çalışmalarındaki marka yüzü, sevilen oyuncu Reha Özcan oldu. Özcan, yeni yayınlanan reklam filminde, Continental’in bağımsız testlerin şampiyonu lastiklerini test ediyor ve boşuna şampiyon olmadıklarını teyit ediyor.

Hayat verdiği karakterlerle Türk halkının kalbinde sıcak bir yer edinen oyuncu Reha Özcan, Continental’in marka yüzü olarak  yeni reklam filminde kamera karşısına geçti. Continental’in 2022 yılı marka yüzü olan Özcan, yeni reklam filminde kamera karşısına geçerek bağımsız testlerin şampiyonu Continental lastiklerini teste tabi tuttu. 

“Yola çıkana arka çıkar!“ sloganıyla izleyicilerle buluşan yeni reklam filmi, Continental lastiklerinin her mevsim, her hava koşulunda güvenli sürüş deneyimi yaşattığının bağımsız kuruluşlarca yapılan testlerde de teyit edildiğine vurgu yapılıyor. “Bi’de biz test edelim“ diyerek konuya dâhil olan Reha Özcan, dünya çapındaki otomobil üreticileri için önde gelen OE tedarikçileri arasında üst sıralarda yer alan Continental’in şampiyonluklarının arkasında ileri Alman teknolojisinden aldığı güçle otomotivdeki uzmanlığının veher türlü yol koşulunda güvenli ve konforlu sürüş deneyimi yaşatan, üstün performansa sahip lastiklerinin olduğunun altını çiziyor. Continental son 10 yıldır bağımsız test kuruluşları tarafından gerçekleştirilen testlerin neredeyse yüzde 80’ninde kürsüde yer alarak bu alandaki uzmanlığını kanıtlıyor.

Continental‘in ‘Yola çıkana arka çıkar” mottosunu ileten reklam filmi 22 Aralık 2022 tarihinde tüm mecralarda yayına girdi.

https://youtube.com/watch?v=zifVFocObGw

Kampanya Künyesi:

Reklamveren: Continental

Reklamveren Yetkilisi: Handan Gürsoy, Mihrace Dikici

Reklam Ajansı: Publicis İstanbul 

ECD: Mehmet Güney

Kreatif Direktör: Uğur Sönmez, Can Yıldız

Yaratıcı Ekip Liderleri: Asil Yıldız, Kerem Çeteci, Alper Karan, Cüneyt Özalp

Kreatif Ekip: Şafak Kordikanoğlu, Ferhat Çelik, Gizem Serçe, Ömer Faruk Sarısaçlı

Müşteri İlişkileri Lideri: Emre Küçüksöz

Müşteri İlişkileri Ekibi: Ayşegül Tavas Yasemin Baykara, Ceyda Selvi Orman, Aysu Köşker

Strateji Lideri: Zeynep Bortaçina

Strateji Ekibi: Ceren Karakaşlı 

Prodüksiyon Lideri: Arzu Köksal 

Prodüksiyon Ekibi: Eren Bakırcı, Özlem Uzun

Atölye: Tunahan Toprak

Redaktör: Çağrı Çığ Sığırcı 

Yönetmen: Arda Birkiye

Yapım Şirketi: Autonomy

Müzik: 25m2

Post Şirketi: ABT

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

Continantal
1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
3 Apple'da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus...
Apple’da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus…
4 Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
5 Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Güncel Haberler
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
İş dünyasında haftanın atamaları (15-21 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (15-21 Kasım)
The TECH Summit'ten gelecek manifestosu: "Yakın-Uzak ile Yeni Bir Çağ Başlıyor"
The TECH Summit’ten gelecek manifestosu: “Yakın-Uzak ile Yeni Bir Çağ Başlıyor”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
Haberler
“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
Marketing Türkiye
2 hafta önce
TikTok nasıl dev bir süpermarkete dönüştü?
Haberler
TikTok nasıl dev bir süpermarkete dönüştü?
İrem Alimoğlu
4 Ekim 2025
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report'u kaynak göstererek haberleştirdi…
Haberler
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report’u kaynak göstererek haberleştirdi…
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
Kadınların yüzde 61'ine göre başarının anahtarı "finansal bağımsızlık"
Haberler
Kadınların yüzde 61’ine göre başarının anahtarı “finansal bağımsızlık”
Sena Tufan
4 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.