Yeni global kampanyası ile “beklenmeyen”i ortaya koyan Reebok, 80’lerin efsanesi Club C’yi yeniden sahneye çıkarıyor.
Reebok, alışılmışın dışına çıkan ve gelenekselliğe meydan okuyan kişilere özel “Sport the Unexpected” kampanyasını hayata geçiriyor. “Sport the Unexpected” söylemiyle, Reebok’ın yenilenmiş yüzünü göstermeyi amaçlayan marka, ikonik Club C’yi de öne çıkarıyor.
Kampanyada, 80’li yıllarda ilk olarak tenis ayakkabısı olarak ortaya çıkan Club C’nin geçmişten günümüze dek yolculuğuna dikkat çekiliyor. “Sport the Unexpected” dijital, sosyal ve geleneksel medya için tam entegre biçimde hazırlanmış, global bir kampanya. Üç adet video etrafında şekillenen, zengin film içeriğine sahip olan kampanyada, Reebok, ‘Storm the Court’un ardından zamanda geçmişe yolculuk yaparak Reebok’ın klasik franchise modellerinden biri olan ikonik Club C ile “Back Where We Started”ı tanıtıyor. “Sport the Unexpected” konseptinin devam çalışmaları ise hem Classics hem de Performance ürünlerini içerecek.
Reebok Global Pazarlama ve Marka Yönetimi Başkanı Melanie Boulden “Reebok, en büyük başarısını cesur ve kışkırtıcı olduğumuzda, kültüre güçlü bir bakış açısı getirdiğimizde, cüretkar ve farklı olmayı kucakladığımızda yakaladı. Bu kampanya ile düzenin dışına çıkıyor, spor ve hayata alternatif bir bakış açısı sunuyoruz. Müşterilerin kategoride bir alternatif olduğunu bilmelerini istiyoruz. Spora beklenmedik stiller katanların bununla gurur duymasını arzuluyoruz.”
Kampanyanın altında Venables Bell & Partners imzası bulunuyor.
https://youtu.be/8r65Nb3aXpA