16 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Polisan'dan "Her Ses Bir Nefes" kampanyası...

Polisan’dan “Her Ses Bir Nefes” kampanyası…

Marketing Türkiye
7 Mart 2018
1 dk okuma

Polisan Kansai Boya, Türkiye genelinde şiddete dayalı kadın trajedileri ve toplumsal kadın sorunlarına dikkat çekmek amacıyla 7 senedir devam ettirdiği “Her Ses Bir Nefes” sosyal sorumluluk projesini bu sene ‘Kırmızı Çizgi’ temalı filmiyle sürdürüyor.

Polisan Kansai Boya’nın katkılarıyla 7 yıldır sürdürülen “Her Ses Bir Nefes” projesi, tüm Türkiye’de kadın sorunlarına karşı, çözüm odaklı toplumsal bilinç edinmeyi ve bireysel çarelerden çok kolektif çabalarla çözüme ulaşılabileceği bilincini yaygınlaştırmayı ve bu bilinci kamuoyuyla paylaşmayı amaçlıyor.

2015 yılında Facebook ve Twitter’ın videoları otomatik sessiz oynatma özelliğinden faydalanılarak “Sesi Olmayan Kadın” adıyla hazırlanan viral film, reklamcılık sektörünün en prestijli ödüllerinden biri olan Kristal Elma’da dijital kategoride 3 ödül birden alma başarısı gösterdi. Film, sadece internette 2 milyon kişi tarafından izlendi.

2016 yılında da yine  “Sesi Olmayan Kadın” viral filmi ile Dijital’in Oscar’ı ‘MIXX Awards Europe ve MIXX Awards Türkiye’den “Dijital & Mobil Bölümü”nde “Sosyal Medya” kategorisinde ‘’Altın MIXX” ve “Bronz MIXX” ödüllerine layık görüldü.

‘’Kadın Sorunları Kırmızı Çizgimizdir’’ 2018 Yılının Ana Temasını Oluşturuyor

2018 yılında Her Ses Bir Nefes kurumsal sosyal sorumluluk projesinin ana teması olan ‘’Kadın Sorunları Kırmızı Çizgimizdir’’ ile “Söz konusu kadınsa hayatta hepimizin kırmızı çizgileri ortak olur” ana teması işleniyor. Çocuk gelinler, okutulmayan kız çocukları, kadınlara karşı fiziksel ve ruhsal şiddet, kadın cinayetleri, kadınlara karşı negatif ayrımcılık gibi özetle kadına karşı her türlü şiddet ve eşitsizlik Polisan’ın 2018 yılında radarında olan kadın sorunlarını oluşturuyor.

Kampanya Künyesi:

Reklamveren: Polisan Kansai Boya
Reklamveren Yetkilisi: Dilek Çolakoğlu, Eda Çiloğlu
Reklam Ajansı: WBR İstanbul
Kreatif Stratejist: Ertan Özyiğit
Yönetmen: Büşra Özyiğit
Marka Direktörü: Gülçin Gül
Yaratıcı Ekip: Erkan Şahan
VFX:Uğur Çapacıoğlu
Post Prodüksiyon: 18 Saniye ve Melodika
Yapımcı: Yiğitcan Özyiğit
Müzik: Hakan Caneroğlu
Medya Ajansı: Time Media
Mecralar: TV,Internet,Basın,Açıkhava

1 Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
2 Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi'nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi’nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
3 Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler...
Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler…
4 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
5 Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
Güncel Haberler
Sigortam.net, Türkiye'de bir ilke imza atarak "kuş pisliği haritası"nı yayımladı
Sigortam.net, Türkiye’de bir ilke imza atarak “kuş pisliği haritası”nı yayımladı
La Lorraine'in Türkiye & Orta Doğu Bölge Başkan Yardımcısı Neslihan Nigiz Ulak oldu
La Lorraine’in Türkiye & Orta Doğu Bölge Başkan Yardımcısı Neslihan Nigiz Ulak oldu
Toplumsal cinsiyet eşitliği alarm veriyor: 2030 hedefleri tehlikede
Toplumsal cinsiyet eşitliği alarm veriyor: 2030 hedefleri tehlikede
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (22-28 Ağustos)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (22-28 Ağustos)
Sena Tufan
3 hafta önce
Disney+, Londra metrosunu karakterleriyle ele geçirdi
Haberler
Disney+, Londra metrosunu karakterleriyle ele geçirdi
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Spotify'da kullanıcı sayısı zirvede, kârlılık beklentinin gerisinde
Haberler
Spotify’da kullanıcı sayısı zirvede, kârlılık beklentinin gerisinde
Nafizcan Önder
30 Temmuz 2025
80’ler tarzı renkli sneaker’lar, 2025 yazında sahalara geri döndü
Haberler
80’ler tarzı renkli sneaker’lar, 2025 yazında sahalara geri döndü
Sena Tufan
21 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.