20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Erkekler için tasarlanmış bir dünya..."

“Erkekler için tasarlanmış bir dünya…”

Marketing Türkiye
18 Aralık 2019
1 dk okuma

Plan International Norway’in “In a world designed for men, we put girls first” isimli yeni kampanyasında cinsiyet eşitsizliğinin her yerde olduğu ön plana çıkartılıyor.

POL ve Plan International Norway iş birliği ile yapılan “In a world designed for men, we put girls first” isimli kampanyada erkekler için tasarlanmış bir dünyada cinsiyet eşitsizliğinin her yerde var olduğu ve bu eşitsizliğin çeşitli şekillerde ortaya çıkabileceği vurgulanıyor. Kampanyada kürtajın ülkede yasak olduğu, sesli aramanın erkek sesini yüzde 70 oranında daha iyi anladığı, kadınlara özel vücut zırhı olmamasının kadınların hayatını tehdit ettiği, kadının bir yük olarak görülüp evlendirilmesi, kadınların tıbbi testlere nadiren dahil edildikleri ve bu nedenle ilaçların kadınlar üzerindeki etkilerinin bilinmesinin zor olduğu vurgulanıyor. Fakat konu yaşlanmayı geciktirici ürünlere geldiğindeyse kadınların yüzde 90’ının tıbbi araştırmada kullanıldığı gözler önüne seriliyor. Doktorlar kadınların kalp krizi semptomlarını tanıyamıyorlar zira standart (erkek) semptomlarını öğreniyorlar. Tüm çocuklar için fırsat eşitliği çağrıları yapan Plan International Norway yeni kampanyasıyla mevcut düzeni değiştirip cinsiyet eşitsizliğini kaldırmak için, dünyada kızları ilk sıraya koymaya teşvik ediyor.

Plan International Norway Genel Sekreteri Kari Helene Partapuoli, “Kadın hormonlarının, yeni ilaçlar geliştirirken araştırmacılar için ‘çok karmaşık’ sayıldığını fark etmek şok edici” diyor ve ekliyor, “Çalıştığımız yer, özellikle Afrika ve Asya’da, her gün toplumsal cinsiyet eşitsizliğinin sonuçlarına şahit oluyoruz. Ergenlik çağına geldiklerinde çok fazla kız okulu bırakırken, erkekler eğitimlerine devam etmekte ve bu yüzden kendileri için bir yaşam seçmek konusunda daha donanımlılar. Kızları ilk sıraya koymadığımız sürece toplumsal cinsiyet eşitliğini sağlayamayız!”

 

Plan International Norway
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Haberler
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Sena Tufan
30 Ekim 2025
Tutuklu gazeteci Fatih Altaylı, yorumlarına ara verdi: "Bize biraz müsaade"
Haberler
Tutuklu gazeteci Fatih Altaylı, yorumlarına ara verdi: “Bize biraz müsaade”
Sena Tufan
6 Ekim 2025
Konsoldan sokağa: PlayStation'dan 30. yaşına özel Reebok iş birliği
Haberler
Konsoldan sokağa: PlayStation’dan 30. yaşına özel Reebok iş birliği
Nafizcan Önder
2 Ekim 2025
Z kuşağının şifresini çözmek: Jargonu azalt, bağlantıyı artır...
Haberler
Z kuşağının şifresini çözmek: Jargonu azalt, bağlantıyı artır…
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.