20 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Pierre Cardin yeni kampanyasında “detaylara” odaklanıyor
Haberler

Pierre Cardin yeni kampanyasında “detaylara” odaklanıyor

Marketing Türkiye
6 Kasım 2015
1 dk okuma
 

REKLAMVEREN: AYDINLI GRUP/PIERRE CARDIN

Kurumsal Marka ve İletişim Müdürü: Sevra Erhan

Kurumsal Marka ve İletişim Uzmanı: Eda Bilgen

Kreatif Ajans: Y&R İstanbul

Kreatif Direktör: Can Pehlivanlı

Yardımcı Kreatif Direktör: Emre Kuzuoğlu

Yaratıcı Grup Lideri: Volkan Bintepe

Art Direktör: Ece Dicmen, Barış Özdemir, Mehmet Metin

Metin Yazarı: Erdem Güler, Bedriye Akıncı

Grafiker: İbrahim Özdemir

Müşteri İlişkileri Direktörü: Burcu Kurtuluş İnselel

Marka Takım Direktörü: Aşkın Baş

Marka Yöneticisi: İpek Hazneci

Stratejik Planlamadan Sorumlu Ajans Başkan Yardımcısı: Bediz Eker

Stratejik Planlamacı: Zeynep Milli

Prodüksiyon Direktörü: Okan Cezayirli

Ajans Prodüktörü: Merve Evirgen

Ajans Post Prodüksiyon Sorumlusu: Hulusi Aktaş

Prodüksiyon şirketi: Film Bahçesi

Yönetmen: Adrian Moat

Görüntü Yönetmeni: Jim Jolli

Müzik: Rahman Altın

Post Prodüksiyon: 1000 Volt

Pierre Cardin, 2015-2016 Sonbahar/Kış Koleksiyonu’nun tanıtımını bu defa genç ve tutkulu müzisyenlerin ilham veren performanslarıyla gerçekleştiriyor. Geçtiğimiz yıl “Sana da bu yakışır” sloganıyla çıkış yapan Pierre Cardin, bu söylemi bu defa “Detaylarda Pierre Cardin” mottosuyla pekiştiriyor. “Seni sen yapan detayları Pierre Cardin’de bulursun” mesajının verildiği kampanyaya erkek ve kadın koleksiyonları eşlik ediyor.Çelloda Gülşah Erol ve davulda Kaan Şolcum’um izleyicilere müzik ziyafeti çektiği ve Pierre Cardin’in “detaylarla dolu dünyasını” yansıtan yeni sezon erkek-kadın kreasyonlarının tanıtıldığı reklam kampanyası 6 Kasım’da yayına girdi.

Beykoz Kundura Fabrikası’nda çekimleri gerçekleşen reklam kampanyasında, Pierre Cardin koleksiyonlarının detaylarda ortaya koyduğu özen ve fark, Gülşah Erol ve Kaan Şolcum’un müzik çalışmalarındaki titizlikle örtüştürülüyor.Yeni reklam kampanyasında Gülşah Erol’un ve Kaan Şolcum’un kombinleri, Pierre Cardin’in fonksiyonel detaylarının eşlik ettiği iddialı parçalarından oluşuyor.Young&Rubicam Reklamevi’nin hazırladığı ve çekimleri 2 gün süren kampanyanın yönetmenliğini Adrian Moat, görüntü yönetmenliğini ise Jim Jolli yaptı. Reklam filminin müziğine ise dünyaca ünlü ve ödüllü besteci Rahman Altın imzasını attı.

1 Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
2 Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
3 IKEA cep telefonlarına da yatak yaptı!
IKEA cep telefonlarına da yatak yaptı!
4 ChatGPT'de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
ChatGPT’de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
5 Türkiye'nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi...
Türkiye’nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi…
Güncel Haberler
Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
Türkiye'de bir ilk: Birleşmiş Milletler'den Dilara Koçak'a "Gıda Şampiyonluğu" ödülü
Türkiye’de bir ilk: Birleşmiş Milletler’den Dilara Koçak’a “Gıda Şampiyonluğu” ödülü
Ticaret Bakanlığı’ndan çocuklara yönelik zararlı reklamlara sıfır tolerans
Ticaret Bakanlığı’ndan çocuklara yönelik zararlı reklamlara sıfır tolerans
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Öğrenci evinin olmazsa olmaz markaları
Haberler
Öğrenci evinin olmazsa olmaz markaları
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Markaların iletişim derbisinde ilk yarı sona erdi: Peki, hangi markalar önde?
Haberler
Markaların iletişim derbisinde ilk yarı sona erdi: Peki, hangi markalar önde?
Nafizcan Önder
24 Ağustos 2025
Yapay zekanın karanlık yüzü: ChatGPT, gençlere zararlı tavsiyeler veriyor...
Haberler
Yapay zekanın karanlık yüzü: ChatGPT, gençlere zararlı tavsiyeler veriyor…
İrem Alimoğlu
7 Ağustos 2025
Tesla’dan yeni nesil insansı robot: Grok ile konuşan Optimus 2.5
Haberler
Tesla’dan yeni nesil insansı robot: Grok ile konuşan Optimus 2.5
Nafizcan Önder
10 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.