6 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
“Paylaş bir Coca-Cola”
Haberler

“Paylaş bir Coca-Cola”

Sena Tufan
21 Mayıs 2025
2 dk okuma

Coca-Cola paylaşmanın en keyifli halini temsil eden “Paylaş Bir Coca-Cola” kampanyasını yepyeni bir yorumla geri getirdi. İlk kez 2011 yılında dünyada, ardından Türkiye’de hayata geçirilen ikonik kampanya, bu kez daha fazla isim ve kişiselleştirme seçeneğiyle yeni nesil ile buluşuyor.

“Paylaş bir Coca-Cola”

Coca-Cola, isme özel kutularıyla paylaşmanın en samimi hâlini bir kez daha raflara taşıyor. Markanın ikonik logosuyla beraber kutularda yerini alan isimler, arkadaşlara ve aile bireylerine duyguları ifade etmenin samimi bir yolunu sunarken, bu yıl kampanyaya yepyeni bir özellik daha eklendi. Her arkadaş grubunda kendine yer bulan karakterleri yansıtan tanımlar kampanyanın bir parçası olarak yer alıyor. “Gezenti”, “Sosyal Kelebek”, “Organizatör”, “Moda İkonu” ve “Prenses” gibi eğlenceli karakter tanımları sayesinde Coca-Cola ile paylaşmanın keyfi daha da artıyor. 

Kampanyanın tüketici iletişimi ayağında ilk etapta bir hafta boyunca merak unsuruna odaklanıldı. Arkadaş gruplarında yer alan karakterler, herhangi bir marka vurgusu yapılmaksızın eğlenceli ve düşündürücü sorular eşliğinde tüketiciyle buluşturuldu. İstanbul, Ankara ve İzmir’de; AVM ekranları, toplu taşıma araçları, gezici marka kamyonları ve taksi LED ekranları gibi mecralarla açık hava iletişimi gerçekleştirildi. Dijital tarafta ise Manifest grubu üyeleri aracılığıyla kampanyanın “Paylaş Bir Coca-Cola” mesajı kademeli olarak duyuruldu.

Coca-Cola Türkiye Genel Müdürü Gaye Narmanlı Sunerli kampanyayla ilgili şu sözleri paylaştı: “Artık gerçek bağlar her zamankinden daha kıymetli. ‘Paylaş Bir Coca-Cola’ kampanyası, arkadaşlıklarımızı kutlamak, küçük ama anlamlı anılar yaratmak için bir fırsat sunuyor. Genç neslin özlediği samimiyeti, isimlerin ve karakterlerin yer aldığı kutularla hayatın tam ortasına taşıyoruz. Çünkü biliyoruz ki, bir kutu Coca-Cola eşliğinde paylaşılan gülüş, sohbet ve içtenlik, sadece bir içecek deneyiminden çok daha fazlasını ifade ediyor. Bu kampanya, dijitalin hızla geçtiği bir dünyada kalıcı duygusal bağlar kurmanın hala mümkün olduğunu hatırlatıyor.”

coca cola
1 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
4 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
5 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Güncel Haberler
Spotify 18 dolarlık yeni modeli üzerinde çalışıyor
Spotify’dan Rekabet Kurulu’nun başlattığı incelemeye ilişkin ilk açıklama geldi…
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Haberler
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Marketing Türkiye
11 Mayıs 2025
Çocuklar arasında yapay zeka merakı iki kat arttı
Haberler
Çocuklar arasında yapay zeka merakı iki kat arttı
Sena Tufan
4 hafta önce
Rihanna'dan "Şirinler" temalı yeni iş birliği: Fenty x Puma
Haberler
Rihanna’dan “Şirinler” temalı yeni iş birliği: Fenty x Puma
İrem Alimoğlu
2 gün önce
Anneler Günü’nde kartlı harcamada 10 milyar liralık artış bekleniyor
Haberler
Anneler Günü’nde kartlı harcamada 10 milyar liralık artış bekleniyor
İrem Alimoğlu
9 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.