26 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
“Paylaş bir Coca-Cola”
Haberler

“Paylaş bir Coca-Cola”

Sena Tufan
21 Mayıs 2025
2 dk okuma

Coca-Cola paylaşmanın en keyifli halini temsil eden “Paylaş Bir Coca-Cola” kampanyasını yepyeni bir yorumla geri getirdi. İlk kez 2011 yılında dünyada, ardından Türkiye’de hayata geçirilen ikonik kampanya, bu kez daha fazla isim ve kişiselleştirme seçeneğiyle yeni nesil ile buluşuyor.

“Paylaş bir Coca-Cola”

Coca-Cola, isme özel kutularıyla paylaşmanın en samimi hâlini bir kez daha raflara taşıyor. Markanın ikonik logosuyla beraber kutularda yerini alan isimler, arkadaşlara ve aile bireylerine duyguları ifade etmenin samimi bir yolunu sunarken, bu yıl kampanyaya yepyeni bir özellik daha eklendi. Her arkadaş grubunda kendine yer bulan karakterleri yansıtan tanımlar kampanyanın bir parçası olarak yer alıyor. “Gezenti”, “Sosyal Kelebek”, “Organizatör”, “Moda İkonu” ve “Prenses” gibi eğlenceli karakter tanımları sayesinde Coca-Cola ile paylaşmanın keyfi daha da artıyor. 

Kampanyanın tüketici iletişimi ayağında ilk etapta bir hafta boyunca merak unsuruna odaklanıldı. Arkadaş gruplarında yer alan karakterler, herhangi bir marka vurgusu yapılmaksızın eğlenceli ve düşündürücü sorular eşliğinde tüketiciyle buluşturuldu. İstanbul, Ankara ve İzmir’de; AVM ekranları, toplu taşıma araçları, gezici marka kamyonları ve taksi LED ekranları gibi mecralarla açık hava iletişimi gerçekleştirildi. Dijital tarafta ise Manifest grubu üyeleri aracılığıyla kampanyanın “Paylaş Bir Coca-Cola” mesajı kademeli olarak duyuruldu.

Coca-Cola Türkiye Genel Müdürü Gaye Narmanlı Sunerli kampanyayla ilgili şu sözleri paylaştı: “Artık gerçek bağlar her zamankinden daha kıymetli. ‘Paylaş Bir Coca-Cola’ kampanyası, arkadaşlıklarımızı kutlamak, küçük ama anlamlı anılar yaratmak için bir fırsat sunuyor. Genç neslin özlediği samimiyeti, isimlerin ve karakterlerin yer aldığı kutularla hayatın tam ortasına taşıyoruz. Çünkü biliyoruz ki, bir kutu Coca-Cola eşliğinde paylaşılan gülüş, sohbet ve içtenlik, sadece bir içecek deneyiminden çok daha fazlasını ifade ediyor. Bu kampanya, dijitalin hızla geçtiği bir dünyada kalıcı duygusal bağlar kurmanın hala mümkün olduğunu hatırlatıyor.”

coca cola
1 WhatsApp'tan chatbotlara yasak!
WhatsApp’tan chatbotlara yasak!
2 adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
3 DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
4 Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
5 TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
Güncel Haberler
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
"Clean Girl" trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
“Clean Girl” trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sağlık çalışanları güvende değil! Şiddet vakaları 122 bini aştı!
Haberler
Sağlık çalışanları güvende değil! Şiddet vakaları 122 bini aştı!
Marketing Türkiye
3 hafta önce
X’ten “güven” odaklı bir güncelleme: Kullanıcı profilleri şeffaflaşıyor
Haberler
X’ten “güven” odaklı bir güncelleme: Kullanıcı profilleri şeffaflaşıyor
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Türkiye Innovation Week 12'nci kez kapılarını açacak
Haberler
Türkiye Innovation Week 12’nci kez kapılarını açacak
Sena Tufan
4 hafta önce
Pop Mart rekor kâr açıkladı: "Mini Labubu" borsa değerini yüzde 12,5 artırdı
Haberler
Pop Mart rekor kâr açıkladı: “Mini Labubu” borsa değerini yüzde 12,5 artırdı
İrem Alimoğlu
21 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.