21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
bayram

“Dünyaya Barış Geldi mi Bayram O Zaman Bayram”

Gizem Yıldız
5 Mayıs 2022
1 dk okuma

Pastavilla, bu yıl ki bayram reklam filmiyle milyonların sesi oldu. Bayram mesajlarına bir yenisi ekleyen Pastavilla, dünyanın her yerinde her çocuğun evinde huzurla oynayabileceği bayramların yaşanmasını temenni ettiği reklam filmini seyirciyle buluşturdu.

Pastavilla, seyirciyle buluşturduğu yeni reklam filminde, insani duyguları ön plana çıkararak dünyanın birinci gündem maddesi olan savaşın etkilerine dikkat çekti. Savaşı, farklı bir bakış açısıyla seyirciye sunan Pastavilla, dünyada savaşa maruz kalan çocuklar oldukça bayramların hepimiz için buruk geçmeye mahkum olduğunu vurguladı.

Bir tarafta oyun, bir tarafta savaş

Film, evinde oyuncaklarıyla masumca oynayan bir çocuk ile başlıyor ve devamında televizyonda duyduğumuz haberlerle, çocuğun oyunları metaforik bir anlatımla birleşiyor. Savaşı hiçbir şiddet unsuru içermeden anlatan bu film, izleyicileri dünyanın bir ucundaki başka bir çocukla empati kurmaya davet ediyor.

Dikkat çeken reklamlarla toplumun sesi oluyoruz

Hedef kitlesiyle güçlü bağlar kurmayı önemseyen Pastavilla’nın, geçmiş dönemlerde kadın cinayetlerine dikkat çeken “Kimse Bayramsız Kalmasın” mottosuyla hayata geçirdiği filmi, bu anlamlı etkileşimin en kıymetli örneği. Çoğu kurumun diğer markaların isimlerini telaffuz etmekten çekindiği günümüzde, aynı sektörü paylaştığı markaların bayramını kutladığı bir diğer bayram filmi ise tıpkı kültürümüzde olduğu gibi paylaşmanın rekabetten daha üstün bir değer olduğunu bizlere bir kez daha hatırlattı.

Reklam Künyesi:

Reklamveren: PASTAVILLA

Genel Müdür: Dilara Arslan Ünlü

Kurumsal İletişim: Sumru Gözaydın, Oğuzhan Demirci, Gülin Zelal Arslan

Oyuncu: Mert Ege Ak

Yapım Evi: Merkür Yapım

Prodüktör: Ulvi Çakmak

Yönetmen: Sinan Niyazi Kutsal

Yard. Yönetmen: Mustafa Gürbüz

Görüntü Yönetmeni: Serdar Özdemir

Sanat Yönetmeni: Reyhan Acar

Styling: Masal Selvi

Saç & Makyaj: Müesser Seda Sümer

Ses Tasarım: Erdem Kahraman

Müzik: Erim Yazıcıoğlu

Dublaj: Emrah Akşık

Post Prodüksiyon: Unity Production

Color: Selman Ecirli

Seslendirme: Cenk Doğar

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

pastavilla
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
5 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
Güncel Haberler
Yılbaşı hediyelerinde "değer" dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"Enerji canavarı" yapay zeka iklim krizine çözüm olabilir mi?
Haberler
“Enerji canavarı” yapay zeka iklim krizine çözüm olabilir mi?
Sena Tufan
1 hafta önce
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Haberler
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Advertorial
4 hafta önce
Golden Drum'dan Türkiye'ye 6 ödül!
Haberler
Golden Drum’dan Türkiye’ye 6 ödül!
Sena Tufan
14 Ekim 2025
The TECH Summit 2025 için geri sayım başladı: Geleceği keşfetmeye hazır mısınız?
Haberler
The TECH Summit 2025 için geri sayım başladı: Geleceği keşfetmeye hazır mısınız?
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.