10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
otoplus, “kesin bir şey çıkacak” diyenlere sesleniyor!

otoplus, “kesin bir şey çıkacak” diyenlere sesleniyor!

Seda Başpınar
12 Eylül 2022
2 dk okuma

letgo’nun ikinci el araç alım satımındaki yenilikçi markası otoplus, yeni reklam filmi ile ikinci el araba alırken “kesin bir şey çıkacak” diyen tüketiciye eğlenceli bir dille “çözümü var” diyor. 

TBWA\Istanbul tarafından hazırlanan reklam filminde; ikinci el araba alırken güven sorunu yaşayan bir karakterin çekincelerinin otoplus’ın sunduğu güvence ile bertaraf edilmesi eğlenceli bir dille anlatılıyor. Filmde karakter, araba aldıktan sonra mutlaka kötü bir deneyim yaşayacağını düşünüyor ve içi bir türlü rahat etmiyor. otoplus’ın tüketici beklentilerini analiz ederek yayına aldığı kampanyada; ikinci el araba alırken kendilerini güvende hissetmek isteyen, tüm adımları detaylı olarak inceleyen ve alım-satım süreçlerine geniş vaktini ayıran tüketicilere sesleniliyor. 

Reklam filminde otoplus’tan; bağımsız ekspertiz, 20.000 km’ye kadar 12 ay garanti ve 20 gün içinde iade gibi imkanlarla araba satın alan şüpheci bir karakter yer alıyor. Karakter, arabayı satın aldıktan sonra kesin bir şey çıkacağını düşünüp şüphelenmeden edemiyor. Aradan geçen ayların ve yılların kısa kesitlerle gösterildiği reklam filminde; karakterin arabadan duyduğu bitmek bilmeyen şüphe “kesin bir şey çıkacak” söylemiyle vurgulanıyor. 30 yılın sonunda tüm şüphelerinin yersiz olduğunu anlayan karakter, otoplus’ın artısını yıllarca deneyimlemiş olmanın huzuruyla rahat bir nefes alıyor. “Diyelim bir şey çıktı, otoplus’ta çözümünüz var” diyen reklam filminin prodüksiyonunu Public Film üstlenirken, yönetmen koltuğunda ise Eli Kasavi oturuyor. 

Künye

Reklamveren: otoplus letgo

Reklamveren Temsilcileri: Selin Süzer, Selin Erinç, İpek Mete, Burak Kayzum, Burcu Tamer, Özge Hocaoğlu

Prodüksiyon Danışmanı: Ahmet Varol

Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul

CCO: İlkay Gürpınar

ECD: Volkan Karakaşoğlu

Kreatif Direktör: Ufuk Işık

Genel Müdür Yardımcısı: Tuğyan Çelik

Marka Ekibi: Ömer Üstündağ, Levent Tüker, Sıla Ezgi Avcı, Merve Özay

CSO: Toygun Yılmazer

Stratejik Planlama Ekibi: Yunuscan Hısımcıl, Elif Sayın

Optimizasyon Ekibi: Neslihan Gücüm, Gözde Bilir

Prodüksiyon Şirketi: Public Film

Yönetmen: Eli Kasavi

Müzik: Jingle Jackson

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Başak Ünal: "Türkiye 1906’dan beri yuvamız"
Haberler
Başak Ünal: “Türkiye 1906’dan beri yuvamız”
Sena Tufan
3 Nisan 2025
Cadde mağazacılığında son trendler: Sizce İstiklal Caddesi'nden günde kaç kişi geçiyor?
Haberler
Cadde mağazacılığında son trendler: Sizce İstiklal Caddesi’nden günde kaç kişi geçiyor?
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Türkiye’nin gençlik paradoksu: Göçmen olmak mı, göçmen karşıtı olmak mı?
Haberler
Türkiye’nin gençlik paradoksu: Göçmen olmak mı, göçmen karşıtı olmak mı?
Hüseyin Tapınç
1 Mart 2025
AI döneminde güç, cevapta değil sorgulamada
Haberler
AI döneminde güç, cevapta değil sorgulamada
Marketing Türkiye
6 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.