sahibinden.com’un ikinci el araç satış platformu Otobid’in geçtiğimiz aylarda açtığı reklam konkuru sonuçlandı. Concept İstanbul, Mart ayı itibarıyla Otobid’in iletişim çalışmalarına liderlik etmeye başladı. Bu iş birliğinin ilk ürünü olan reklam filmi ise bugün izleyicilerle buluştu.
Otobid, açık artırma yöntemiyle araç sahiplerine hızlı ve en yüksek teklife satış imkanı sunuyor, “Bid’de Böyle” söylemiyle ikinci el araç satışında yenilikçi bir yaklaşım benimsiyor.
Reklam filminin yönetmenliğini Gürcan Güreşçi üstlenirken, müzikler AudioKollektiv tarafından hazırlandı.
Künye:
Reklamveren: Otobid
Reklam Ajansı: CONCEPT
President & Partner: Kerem Özkut, Barış Alemdar
CCO & Partner: Ufuk Işık
Kreatif Direktör: Taygun Taşçı, Buse Şay
Kreatif Ekip Lideri: Volkan Fırat Tahtacı
Kreatif Ekip: İhsan Korkmaz
Müşteri İlişkileri Direktörü: Özlem Najdi
Marka Grup Direktörü: Elif Günday
Müşteri İlişkileri: Gökçe Ünal Bozyel, Melis Sevim
Stratejik Planlama: Canan Pehlivanoğlu Öke (Co Entegre), Berivan Akmanoğlu, Şelale Mısırdalı, Su Solak
Yönetici Dijital Direktör: Emre Arısoy
Dijital Ekip: Merve Günaydın, Aylin Irmak Akagündüz, Tayfun Karaaslan
Grafiker: Necip Çalışkan
Prodüksiyon Direktörü: Barış Dikmen
Ajans Prodüktörü: Gamze Bayındır Gedik
Prodüksiyon Şirketi: Riders
Yönetmen: Gürcan Güreşçi
Görüntü Yönetmeni: Ahmet Açıkkol
Müzik: AudioKollektiv