OPET’in “Yeni Nesil İstasyonlarını” anlatan reklam filmi çocukların gözünden izleyiciyle buluşuyor. Filmde, rol gereği çocuklardan oluşan bir set ekibi kendi hayallerindeki OPET reklamlarını çekiyor, istasyonların öne çıkan özelliklerini keşfediyor.
OPET, akaryakıt istasyonlarını günün her saatinde her türlü ihtiyacın karşılanabileceği yaşam alanları haline getirmeyi amaçlayan bu dönüşümü, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı haftasında yayınladığı reklam filmiyle tüketicisine aktarıyor.
Ultraforce, Ultramarket ve yeni nesil istasyon anlayışını anlatan üç reklam filminde, tamamı çocuklardan oluşan bir set ekibi kendi hayallerindeki OPET reklamlarını çekiyor, istasyonların öne çıkan özelliklerini keşfediyor.
Kampanya Künyesi:
Reklam Ajansı: VMLY&R İstanbul
Yönetici Kreatif Direktör: Ayşe Aydın Erdoğan
Kreatif Direktör: Mehmet Güney
Kreatif Grup Direktörü: Mustafa Özmal, Uğur Sönmez
Yaratıcı Ekip: Ümit Aydın, Cem Bilgi, Cem Altun, Ozan Yücekuş, Aleyna Korkmaz
Müşteri ilişkileri: Merve Çiçek Tuyun, Enver Gülpınar
Ajans Prodüktörü: Baran Saraç
Yapım Şirketi: Astronot
Yönetmen: Barış Kaya
Post Prodüksiyon: ABT İstanbul