OMO ve Yumoş, yeni dijital filminde yeni paketleriyle Y kuşağına sesleniyor. Filmde farklı gençleri İstanbul’un dört bir yanında kaykay üstü, salıncak ve hatta bir evin çatısı gibi beklenmedik yerlerde ve durumlarda görüyor, onların OMO ve Yumoş’un Trendy paketleriyle eğlendikleri anlara tanıklık ediyoruz.
Jonglörler ve gerçek hayatta sosyal medyada bu eğlenceli oyuna katılanların oyuncu olarak yer aldığı film, dijital mecralarda yayınlanıyor. İstanbul’un Yeldeğirmeni, Beşiktaş ve Zekeriyaköy semtlerinde gerçekleştirilen ve iki günde tamamlanan çekimlerde iki kameraya ek olarak GoPro kullanıldı. Filmin yapımcılığını ise PToT Film üstleniyor. 66 saniyelik ana kopyanın yanı sıra farklı hedef kitlelerin ilgi alanlarına göre farklılaştırılmış 6 saniyelik 6 bumper ad’le yayına giren çalışma, şubat sonuna kadar yayında kalacak.
KÜNYE:
Reklamveren: Unilever
Reklam Ajansı: Manajans J. Walter Thompson
Yaratıcı Yönetmen: Sami Basut
Reklam Yazarı: Deniz Ergin, Cem Etyemez
Sanat Yönetmeni: Şükran Genç, Hasan Çalışkan, Nurgül İletir
Ajans Prodüktörleri: Ahmet Bayık, Elif Mermer
Stratejik Planlama: Berkant Avcı, Mervenaz Mete
Müşteri Grubu: Leslie Krespin, Ece Özyurt, Sevim Özgür, Alanur Akyıldız
Yapım Şirketi: PToT Film
Prodüktör: Deniz Çivicioğlu, Işıl Ege
Yönetmen: Emre & Gözde
Görüntü Yönetmeni (D.O.P): Muratcan Gökçe
Medya Planlama: Mindshare
Mecra: Dijital
Reklam filminin süresi: Ana kopya 66 saniye ve bumper ad 6 saniye
PR Ajansı: Sobraz