OMO, sıvı deterjan ürünü için çekilen ve ilhamını çocukların kimi zaman başarısızlıkla sonuçlanan ilk deneyimlerinden alan yeni reklam filmi yayınlandı.
15 yılı aşkın süredir “Kirlenmek Güzeldir” yaklaşımıyla ebeveynlere çocuklarının gelişiminde keşfederek, deneyimleyerek ve kirlenerek öğrenmeye yer vermeleri için ilham kaynağı olan OMO, yeni reklam filminde de anne ve babaları tüm zorlu lekeleri OMO Sıvı Deterjan’a emanet etmeye çağırıyor. Çocukların kimi zaman başarısızlıkla sonuçlanan ama öğrenmelerine katkı sağlayan ilk deneyimlerinden ilham alarak hazırlanan yeni reklam filminde, OMO Sıvı Deterjan’ın OMO Toz Deterjan gücünde olduğu ve ilk yıkamada tüm zorlu lekeleri çıkardığı anlatılıyor. OMO “Kirlenmek Güzeldir” yaklaşımını da filmde “Yine Kirlen, Yine Temizleriz” söylemi ile destekliyor.
Sezen Aksu’nun çok sevilen “Kutlama” şarkısının yer aldığı ve çekimleri COVID-19 kuralları çerçevesinde iki günde gerçekleştirilen reklam filmi, 34 saniye ve 22 saniyelik iki versiyon ile TV ve dijital ortamlarda yayınlanıyor.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: Unilever
Reklamveren Yetkilisi: Alper Capar- Duygu Dal- Rakel Ertovi
Reklam Ajansı: Titrifikir
Yaratıcı Yönetmen: Emre Gökdemir
Yaratıcı Ekip Lideri: Andaç Erkök
Reklam Yazarı: Murat Küçükada
Sanat Yönetmeni: Bertuğ Vural
Ajans Prodüktörü: Tuğse Gökhan
Strateji Planlama: Kerem Sabuncu, Merve Oynargül
Müşteri Grubu: Dilek Sezen, Melis Tüzmen
Yapım Şirketi: KalaFilm
Prodüktör: Serkan Tırmık
Görüntü Yönetmeni: Barış Özbiçer
Yönetmen: Burak Günaydın
Medya Planlama: Mindshare
PR Ajans: Sobraz İletişim
Cast: Cemil Karna, Mayra Narin, Nalan İnan, Emir Ali Doğrul, Serena Çoban