1 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
NESCAFÉ Xpress’in gizemli lezzeti su yüzüne çıktı!

NESCAFÉ Xpress’in gizemli lezzeti su yüzüne çıktı!

Nafizcan Önder
6 Ekim 2023
1 dk okuma

NESCAFÉ Xpress, gençlerin yeni tat beklentilerinden yola çıkarak hazırladığı “Nedir Bu Tat?” kampanyasının sonuna geldi. Marka, sosyal medya içerikleri ve reklam filmine gizlediği ipuçlarıyla yaz döneminde gençlerin heyecanını yüksek tutarak, büyük bir etkileşim yarattı. Gençlere yaz boyu içeriğini tahmin etmeye çağıran NESCAFÉ Xpress, büyük merak uyandırdığı gizemli lezzeti, gençler arasında yarattığı yüksek enerjiye yakışan CGI konumlandırmalı bir film ile duyurdu.

CGI teknolojisi kullanılarak bilgisayarda oluşturulmuş grafik efektlerle hazırlanan film, görselliğiyle dikkat çekiyor. Haliç sularında yükselen ve soru işaretleri içeren mor renkli dev kutusunda NESCAFÉ Xpress’in mükemmel kahve lezzetine yabanmersini, ahududu ve kızılcık meyvelerinin eşlik ettiği görülüyor.

Fikir aşamasından ürün geliştirmeye, reklam filminden uygulama süreçlerine kadar tamamen Türkiye’de geliştirilen “Nedir Bu Tat?” kampanyası, imza atılan pek çok ilkle de hem NESCAFÉ dünyasında hem de Türkiye’de adından söz ettiren projeler arasında şimdiden yerini aldı. 

NESCAFÉ Xpress, her damak tadına hitap eden enfes soğuk kahveleri Original, Black Roast, Vanilya Aromalı, Choco, Karamel Aromalı, Cafe Latte Şeker İlavesiz ve Americano Şeker İlavesiz seçeneklerine ek olarak, inovasyonlarıyla da gençlerin modunu yükseltmeye devam ediyor. 

Bu gönderiyi Instagram'da gör

NESCAFÉ Xpress Türkiye (@nescafexpresstr)'in paylaştığı bir gönderi

Kampanya Künyesi

Reklamveren: NESCAFÉ Xpress

Reklamveren Ekip: Burcu Küçük Toprak, Zafer Emre Şen, Öykü Atmaca, Zekiye Baygın, Melike Güleli, Barış Toğuş, Fulya Özsöz

Reklam Ajansı: Dentsu Creative Türkiye

Kreatif Direktör: Semih Altıner

Kreatif Ekip: Salih Can Akalın, Kerim Orhan

Strateji Direktörü: Tuna Öngü

Müşteri İlişkileri Direktörü: Eldem Çulpan

Müşteri İlişkileri: Güzin Yiğit, Sema Karabulut, Faruk Ege Çulpan

Ajans Prodüktörü: Eda Kof, Hediye Avcı

Prodüksiyon Şirketi: Kala Film

Yönetmen: Bora Ozan

Müzik: Mert Tünay

Dış Ses: Beyti Engin

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

Dentsu Creative Türkiye NESCAFÉ Xpress
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
5 Getir Yemek, Uber Eats'e satıldı
Getir Yemek, Uber Eats’e satıldı
Güncel Haberler
Fatih Altaylı yeniden "yorumlayamıyor"
Fatih Altaylı yeniden “yorumlayamıyor”
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Lüksün yeni koordinatları ve kodları Marketing Türkiye Kasım sayısında!
Haberler
Lüksün yeni koordinatları ve kodları Marketing Türkiye Kasım sayısında!
Nafizcan Önder
1 ay önce
Halk kütüphaneleri sessiz sedasız geri döndü!
Haberler
Halk kütüphaneleri sessiz sedasız geri döndü!
Sena Tufan
3 hafta önce
Gençler kaygı, yalnızlık ve “gençliğini yaşayamama” gerçeği ile karşı karşıya
Haberler
Gençler kaygı, yalnızlık ve “gençliğini yaşayamama” gerçeği ile karşı karşıya
Sena Tufan
4 gün önce
IKEA cep telefonlarına da yatak yaptı!
Haberler
IKEA cep telefonlarına da yatak yaptı!
Nafizcan Önder
14 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.