3 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Ne zaman, nerede isterseniz Cold Brew sizinle"

“Ne zaman, nerede isterseniz Cold Brew sizinle”

Nafizcan Önder
14 Ağustos 2024
2 dk okuma

OBSESSO, tüketicilerine yeni lezzetler sunmaya devam ediyor. Kahveseverlerin Cold Brew (soğuk demleme) kahveyi, istedikleri zaman, istedikleri yerde, istedikleri şekilde tüketebilmelerini sağlayan OBSESSO Shot Konsantre Cold Brew için Concept İstanbul imzasıyla hazırlanan yeni reklam filmi, TV ve dijital platformlarda yayına girdi.


Concept İstanbul Kreatif Direktörü Buse Şay kampanyayı şöyle anlattı. “Reklam kampanyamıza çalışırken, ürünün zaten kendiliğinden inovatif fikirli bir ürün olması bize kreatif açıdan çok alan açtı. Bu yüzden yaratım süreci çok keyifli geçti diyebiliriz. 1 kutudan 5 bardak çıkması gibi güçlü bir önermeyi hedef kitlemizin dikkatini çekebilecek bir şekilde ele aldık. Kahve içmenin yeri ve zamanı olmaz, sen ne zaman, nerede istersen “O zaman OBSESSO” dedik ve tüm dünyamızı buna göre tasarladık. Konsantre olan bu ürünün hazırlanışını öğretirken 5 bardak vurgusunu da sıkıcı olmadan, eğlenceli ve yaratıcı bir şekilde anlattık.”

Kaliteli Cold Brew kahvenin, OBSESSO uzmanlığıyla konsantre formda hayata eşlik ettiğini söyleyen OBSESSO Kıdemli Marka Yöneticisi Merve Ekem Dumanoğlu, “16 saat soğuk ve yavaş demleme ile hazırladığımız Cold Brew kahveyi, tüketicilerimiz diledikleri zaman, diledikleri yerde, kendi tercihlerine göre, suyla ya da sütle saniyeler içinde hazırlayabilsinler diye konsantre forma getirdik. Tarifimiz çok basit: Bol buzlu bardağa 1 shot OBSESSO shot konsantre kahve ve 3 shot ister su ister süt ekle. Dilediğin lezzette Cold Brew ya da Cold Brew Latté, 16 saat soğuk demlemeyi beklemeden, saniyeler içerisinde seninle” dedi.

Merve Ekem Dumanoğlu, sözlerini şöyle sürdürdü: “Sihirli bir değnek gibi, kahve keyfini zamandan ve mekandan bağımsız hale getiren, Türkiye’de bir ilk olarak sunduğumuz bu benzersiz ürünümüz için, zamansızlığın, mekansızlığın ve sihrin ruhunu taşıyan bir reklam kampanyası hazırladık.”

Kampanya Künyesi

Reklamveren: OBSESSO / DİMES GRUP

Reklamveren Yetkilisi: Duygu Süleymanoğlu, Ezgi Özyıldırım, Merve Ekem, İpek Yıkılmaz, Burçin Karakurum, Özge Eyliksever

Reklam Ajansı: Concept

VP & CCO: Kerem Özkut

VP & Müşteri İlişkileri: Barış Alemdar

ECD: Mustafa Özmal

Kreatif Direktör: Emre Günaydın, Buse Şay

Kreatif Ekip Lideri: Orçun Saban, Yağız Akgün

Kreatif Ekip: Özgür Biçer, Ali Aşkın, Yusuf Yerlikaya

Müşteri İlişkileri Direktörü: Özlem Najdi

Stratejik Planlama: Oral Ulusoy, Can Kökoğlu

Grafiker: Serdar Güler

Ajans Prodüktörü: Barış Dikmen, Ayten Güneş

Prodüksiyon Şirketi: Riders Film

Yönetmen: Hami Özkan

Yapımcı: Kerem Çelebi, Ender Sevim, Gizem Başaran, Sıla Sütcü

Dop: Arınç Arısoy

Sanat Yönetmeni: Cansu Türkeli

Cold Brew Concept İstanbul OBSESSO
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
3 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
4 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
5 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
Güncel Haberler
Yapay zeka yeni bir meslek yarattı: "Yerinde çözüm mühendisi"
Yapay zeka yeni bir meslek yarattı: “Yerinde çözüm mühendisi”
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Her 3 gençten 1'i ne eğitimde ne istihdamda!
Haberler
Her 3 gençten 1’i ne eğitimde ne istihdamda!
Sena Tufan
12 Eylül 2025
Markayla sıcak temas “harita ekranında” başlıyor…
Haberler
Markayla sıcak temas “harita ekranında” başlıyor…
Marketing Türkiye
7 Eylül 2025
"Clean Girl" trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
Haberler
“Clean Girl” trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
Haberler
Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.