20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
n11-Getir reklam filmi
Haberler

n11’e bi’ mutluluk geldi, rengi değişti…

Gizem Yıldız
10 Temmuz 2023
2 dk okuma

Getir’in satın almasıyla birlikte n11’in geçirdiği dönüşümü anlatan reklam filmi yayına girdi. Getir’in teknolojisi ile daha da güçlenen n11, artık mor ve sarı renkleriyle kullanıcılarıyla buluşuyor.

n11, Getir’in satın almasının ardından bu birlikteliği, yayınladığı yeni reklam filmiyle duyuruyor. Getir ailesine katılan n11’deki değişim, markanın logosundaki uğur böceği renklerinin kırmızı ve siyahtan, mor ve sarı renge geçmesiyle daha da görünür hale geliyor. n11’in yenilenen logosuyla birlikte sloganını da paylaştığı reklam filminde, “10 üzerinden 11’lik alışveriş” vurgusu; markanın yepyeni bir deneyim sunmaya hazırlandığını belirtiyor.

Önümüzdeki dönem ile ilgili konuşan n11 CEO’su Nihal Dindar Akın, “n11, Türkiye e-ticaret sektöründe her zaman yenilikçi ve öncü bir oyuncu oldu, bir süredir de büyük bir dönüşümün içerisinde. Bugün dönüşümün ilk çıktıları olan yeni renklerimizi, logomuzu, mottomuzu ve konsept tasarımlarla daha keyifli hale gelen yeni arayüzümüzü kullanıcılarımızla ve iş ortaklarımızla paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Reklam filmimizde de belirttiğimiz gibi kullanıcılarımıza “10 üzerinden 11’lik” bir alışveriş deneyimi sunmak için çalışıyoruz. Önümüzdeki dönemde de yeniliklerimizi duymaya devam edeceksiniz” dedi.

n11, yeni reklam sesini sosyal medya yarışmasıyla buldu

n11’in yeni jingle’ının sesini bulmak için gerçekleştirdiği ödüllü yarışma büyük ilgi gördü. Binlerce kişinin katılımıyla büyük ses getiren yarışma sosyal medyada toplam 1.3 milyon etkileşim aldı.

Finale kalan yarışmacıların canlı performansları; Getir Kurucu Ortağı Tuncay Tütek, n11 CEO’su Nihal Dindar Akın, müzisyen Özer Atik ve vokal koçu Doğan Cem’in yer aldığı jüri tarafından değerlendirildi. Ses, performans, yaratıcılık, farklılık ve temaya uygunluk kriterlerinin yer aldığı yarışmanın kazananı Melsum Erdost, n11 reklamlarının yeni sesi oldu.

Reklam Künyesi:

Reklamveren: n11

Reklam Ajansı: Jüpiter

Kreatif Direktörler: Ali Can Savaş, Mustafa Can Demir

Prodüksiyon Şirketi: Kala Film

Yönetmen: Deniz Tarsus

Post Prodüksiyon: Sinefekt

Müzik: Onur Cumalıoğlu

Mecralar: TV, Outdoor, Radyo, Dijital

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

getir N11
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Chrome durdurulamıyor: Pazar liderliğini rekorla güçlendirdi
Haberler
Chrome durdurulamıyor: Pazar liderliğini rekorla güçlendirdi
İrem Alimoğlu
3 Ekim 2025
Z kuşağının alışveriş alışkanlıklarına dair markalara 5 kritik uyarı!
Haberler
Z kuşağının alışveriş alışkanlıklarına dair markalara 5 kritik uyarı!
İrem Alimoğlu
4 Ekim 2025
“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
Haberler
“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
Marketing Türkiye
6 Kasım 2025
Çin’de yapay zeka endüstrisi 2025’te 170 milyar doları aşacak
Haberler
Çin’de yapay zeka endüstrisi 2025’te 170 milyar doları aşacak
İrem Alimoğlu
6 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.