23 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Mutfakta uyumun dansı!

Mutfakta uyumun dansı!

Marketing Türkiye
30 Nisan 2021
1 dk okuma

Bosch Ev Aletleri, “Böyle Anlar Sadece Bosch’la Yaşanır” temalı reklam filmi serisiyle akıllı teknolojilerini ekranlara taşımaya devam ediyor. Leyla Lydia Tuğutlu ve Şükrü Özyıldız’ın yer aldığı son reklam filminde yeni nesil bulaşık makinelerinin evdeki uyumun bir parçası olmasına dikkat çeken marka, Home Connect uygulamasının Easy Start seçim asistanını öne çıkarıyor.

Medina Turgul DDB imzalı kampanyada, mutfaktaki muhteşem uyum dans gibi işleniyor. Her şey Şükrü Özyıldız ile Leyla Lydia Tuğutlu’nun canlandırdığı çiftin bulaşık makinesini boşaltmasıyla başlıyor. Her konuda uyumlu olan ikili bulaşıkları boşaltmak ve tekrar yerleştirmek kadar rutin ve günlük bir işi bile, adım adım seyir zevki yüksek gösteriye dönüştürüyor. Üstelik bunun için özel bir çaba göstermiyorlar, her şey kendiliğinden gelişiyor ve bir tür doğaçlama dansa dönüşüyor.

Filmde, bir taraf dansı bırakıp telefonuna döndüğündeyse, bir an için uyumun bozulduğunu düşünüyoruz. Ancak sonra bunun da mükemmel uyumun bir parçası olduğu ortaya çıkıyor. Çünkü Home Connect uygulaması ile bulaşık makinesini başlatmak için telefona dokunmanın yeterli olduğunu görüyoruz. EasyStart Seçim Asistanı yükleme ve yıkama tercihine göre en uygun programı çiftin yerine seçiyor.   

KÜNYE:

  • Reklamın Başlığı: Bosch Bulaşık Makinesi- Mükemmel Uyum
  • Reklamveren: Bosch Ev Aletleri
  • Reklamveren Temsilcisi: Özlem Koçdar, Mine Soner, Gizem Gözelekli, Meltem Çimen
  • Reklam Ajansı: Medina Turgul DDB
  • Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Ertuğ Tuğalan
  • Kreatif Direktör: Hakan Bıçakçı
  • Yaratıcı Ekip: Cihan Metin Üstek, Emre Koç, Göknil Kenar
  • Marka Ekibi: Elifsu Tufan, Yaprak Erel, Emel Cansu Özdemir, Gizem Berberoğlu
  • Yöbnetici Strateji Direktörü: Berkant Avcı
  • Stratejik Planlamacı: Ceyda Kılınç
  • Ajans Prodüktörü: Gülengül Soytürk, Ümit Bak, Levend Çağıl, Baran Saraç, Zeynep Tanyeli
bosch Medina Turgul DDB
1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
4 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
5 Canva'dan 2026 tasarım trendleri: "Kusursuzluk" yerini "karakter"e bırakıyor
Canva’dan 2026 tasarım trendleri: “Kusursuzluk” yerini “karakter”e bırakıyor
Güncel Haberler
TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
ChatGPT’nin ruh halini artık kullanıcılar belirleyecek
ChatGPT’nin ruh halini artık kullanıcılar belirleyecek
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı...
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye’nin dijital egemenliğini güçlendiren ikili: SabancıDx ve Bulutistan
Haberler
Türkiye’nin dijital egemenliğini güçlendiren ikili: SabancıDx ve Bulutistan
Marketing Türkiye
22 Ekim 2025
Sağlık çalışanları güvende değil! Şiddet vakaları 122 bini aştı!
Haberler
Sağlık çalışanları güvende değil! Şiddet vakaları 122 bini aştı!
Marketing Türkiye
1 Ekim 2025
Türkiye'de sağlık bilinci artıyor ama "iyi hissetme" oranı alarm veriyor!
Haberler
Türkiye’de sağlık bilinci artıyor ama “iyi hissetme” oranı alarm veriyor!
İrem Alimoğlu
5 Kasım 2025
Starbucks, Sivas Hafik’teki boş tarlaya neden mağaza açtı?
Haberler
Starbucks, Sivas Hafik’teki boş tarlaya neden mağaza açtı?
Marketing Türkiye
5 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.