Mucize Doktor’da Kuyucuk Gölü’ne can suyu bağışı

Bulaşık makinesi deterjanı markası Finish, Kuyucuk Gölü’ne yeniden su getirmek üzere başlattığı sosyal sorumluluk projesi için televizyonların en sevilen dizilerinden biri olan Mucize Doktor’da farklı bir çalışmaya imza attı. Kuyucuklu Cengiz Amca’nın hikayesinin dizi senaryosuna entegre edilmesiyle gerçekleşen çalışma, izleyicileri de sürece dahil eden bir su bağışı kampanyasına dönüştü.

Finish, Mucize Doktor dizisinde bir senaryo entegrasyonu çalışması gerçekleştirdi. Finish’in Kuyucuk Gölü’nün yeniden suya kavuşması için yürüttüğü sosyal sorumluluk projesi çerçevesindeki adımlardan biri olan entegrasyon, dizideki Kuyucuklu Cengiz Amca’nın hikayesine odaklandı.

Cengiz Amca, taburcu olmadan önce Ali Vefa’ya son kez muayene olurken, kalp ağrısı şikayetini dile getiriyor. Ali Vefa, Cengiz Amca’nın kalbinde herhangi bir sorun olmadığını belirttiğinde ise Cengiz Amca sevgilisinin yitirdiğini söylüyor ve yitirilen sevgilinin Kuyucuk Gölü olduğu ortaya çıkıyor.

Dizideki bu sahne süresince FOXplay uygulamasını kullanan izleyicilerden her “Kuyucuk” ve “su” sözcüklerini duyduklarında FOXplay uygulamasındaki su damlasına dokunmaları istendi. Böylece Finish, onlar adına damlaya her dokunduklarında 57 litre su bağışı yapma sözü verdi. İzleyiciler toplamda 3 milyon 518 bin 97 litre su bağışıyla Finish’in Kuyucuk Gölü projesine büyük bir destek verdi. Mucize Doktor’daki senaryo entegrasyonuyla eş zamanlı yayınlanan ve dizide gördüğümüz Cengiz Amca’nın da yer aldığı reklam filminde ise başrolde Kuyucuk sakinleri ve gölün ev sahipliği yaptığı ancak kurumasıyla birlikte bugün orada olmayan kuşlar yer aldı. Kuyucuk Gölü’ne verilen can suyu müjdesi, daha önce gölün ev sahipliği yaptığı 233 çeşit kuşun sesleri köyün hoparlörlerinden duyurularak verildi. Kuyucukluların bu büyük müjdeyi alma hikayesini anlatan reklam filmi Havas İstanbul imzası taşıyor.

Kampanyanın Künyesi:
Reklamveren: Finish
Pazarlama Direktörü: Tarık Bayar
Kategori Pazarlama Müdürü: Cem Oğuzcan
Kıdemli Marka Müdürü: Başak Göktürkler
Kıdemli Marka Müdür Yardımcısı: Doğa Çifter
Kıdemli Medya Müdürü: Başak Malçok
CCO: Ergin Binyıldız
Yaratıcı Ekip: Anıl Süleyman Çınar, Serhan Koçak, Hasan Yıldırım, Ömer Ceran, Sezgin Bulut, Melike Erdemir, Ertürk Düzel, Dilara Tuncer, Ozan Yücekuş
Müşteri İlişkileri Direktörü: Berk Yılmaz
Müşteri İlişkileri Ekibi: Hare Lilya Ganiç, İrem Pusal
Ajans Prodüktörü: Sıla Salgın, Gözde Bilir
Dijital Grup Başkanı: Zihni Başsaray
Sosyal Medya Ekibi: Doğuş Savu, Yasemin Küçük, Ulaş Olkun, Ege Esen
Stratejik Planlama: Ayça Çınar
Medya Ekibi: Didem Demiralp, Nevin Nebioğlu, Aylin Aykut, Tekin Timoçin, Onur Güner, Tuğyan Şendil, Ülkü Şimşek, Zeynep Satış, Beyza Alçicek, Aybüke Başünal
Yapım Şirketi: Depo Film
Prodüktör: Ender Sevim, Hakan Atasoy
Yönetmen: İpek Kent
Görüntü Yönetmeni: Burak Turan
Müzik Düzenleme: Çağdaş Yarman
Post Prodüksiyon: ABT İstanbul
Markalı İçerik Ajansı: Circus/Contentine, Özer Sata, Fulya Gülcen, Berk Doğan, Gizem Akbulut
PR Ajansı: Cora Communications, Kamuran Gülcen, Cemil Basa

İLGİLİ HABERLER