24 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Molped'den "kız sözü"!

Molped’den “kız sözü”!

Nafizcan Önder
16 Eylül 2020
1 dk okuma

Molped, ses getirecek yeni bir işbirliğine ve kampanyaya imza attı. Sevilen oyuncu Elçin Sangu ile 2 yıllık iş birliğine imza atan marka, yeni kampanyasının mottosu “Kız Sözü” ile her yaştan tüm kadınları, başarıya olan inanca, kendini keşfetmeye, içindeki gücü fark etmeye davet ediyor.

“Kendine söz ver”, “kendine inan ve yapabileceklerini gör” mesajını veren TBWA imzalı filmde, birbirlerine kayıtsız şartsız destek veren bir kız grubunun ‘kız söz’lerine yer veriliyor. Kariyer hayatında, sosyal hayatta daha özgüvenli olmaya davet eden film, genç kızların birbirlerine destek vermelerinin ne kadar değerli olduğunun da çiziyor.

“Artık biz pedimize uymayacağız, günlük pedimiz bize uyacak”

Kampanya ile aynı zamanda kadınlara ve genç kızlara her türlü aktivite sırasında daha fazla konfor ve rahatlık sunan yenilenen inovatif günlük pedini tanıtan Molped, kadınlar “sadece verdikleri sözü düşünsün gerisini düşünmesin” diyor.

Molped’den Kız Sözü…

Molped Kampanya kapsamında, 100 günde 100 kıza koçluk desteği verecek. Koçluk programı ile kızların kendini daha iyi tanımasına, kendine güvenmesine, yeteneklerinin gelişmesine, yeni beceriler kazanmasına, yeni  fırsatlar yaratmalarına yardımcı olacak. Başvurular, www.kizsozu.com adresinden yapılabilecek.

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Hayat Kimya

Reklamveren: Molped

Reklamveren ekibi: Gülhan Eğilmez, Esra Gerek, Selin Dekeli

Reklamveren Ülke Pazarlama Ekibi: İklim Burcu Sevindi, Gülşah Luş Tellioğlu, Kağan Artunç

Reklamveren Prodüktör:Balca Enşenol

Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul

CCO: İlkay Gürpınar

CD: Arkın Kahyaoğlu

Yaratıcı Ekip Lideri: Erdem Güler, Renan Erdener

Yaratıcı Ekip: Mert Güler, Ersel Hira

Genel Müdür Yardımcısı: Ela Bilgisel

Marka Ekibi: Yekta Elvin Öncel, Buse Böbür, Sena Gürtuğ

CSO: Toygun Yılmazer

Stratejik Planlama Direktörü: Özgün Özkalay

Kıdemli Stratejik Planlamacı: Gizem Yalçın

Prodüksiyon Ekibi: Evrim Saraçoğlu, Cansev Erdemir

Yapım: Shortcut, Animasyon Cumhuriyeti

Yönetmen: Müfit Samık

Post-Prodüksiyon: Sinefekt

Müzik: Happy Jingles

Celebrity Menajerlik: Gaye Sökmen Agency

kız sözü Molped
1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
4 Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
5 Warner Bros. Paramount'un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Warner Bros. Paramount’un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Güncel Haberler
The One Awards'da ilk 3'e kalan markalar belli oldu!
The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu!
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Yapay zekadan sonra ahvalimiz: "Türkiye’nin yeni dijital rutinleri"
Yapay zekadan sonra ahvalimiz: “Türkiye’nin yeni dijital rutinleri”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Renault’da 3 bin kişilik işten çıkarma planı masada
Haberler
Renault’da 3 bin kişilik işten çıkarma planı masada
Nafizcan Önder
6 Ekim 2025
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Haberler
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
İrem Alimoğlu
28 Ekim 2025
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Haberler
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Sena Tufan
25 Ekim 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (26 Eylül-2 Ekim)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (26 Eylül-2 Ekim)
Sena Tufan
2 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.