Molped, eğlenceli bir meydan okuma ile yeni reklam filmlerinde “Molped’i tak, gerisini takma” mesajını veriyor. Molped ile regl günlerinde tüm zorluklarla mücadele eden ve meydan okuyan en yakın arkadaşların hikayesini anlatıyor. Genç kızlar; vücuda uyumlu şekli, pamuksu üst yüzeyi ve sıvıyı hızla hapseden süper emici tanecikleri ile kendilerini rahat ve güvende hissettiren Molped’le regl günlerinde kick box’tan konsere kadar pek çok aktiviteye ara verme ihtiyacı hissetmiyor. Marka, ayrıca televizyon iletişiminin yanı sıra, 122 bin aboneye sahip “Dünya Tek Biz İkimiz” Youtube kanalında diğer meydan okuma videolarına da yer veriyor. Çalışma Happy People Project imzası taşıyor.
KÜNYE:
Reklamveren: MOLPED
Reklamveren Temsilcileri: Gülhan Eğilmez, Esra Gerek, Afife Çelik, Selcan Sevingen, Ayşegül Erentok, Pınar Aksun
Yaratıcı Ajans: Happy People Project
Yaratıcı Grup: Yaşar Akbaş, İdil Akoğlu, Atilla Karabay, Yiğit Ayvazoğlu, Mert Sönmez, Hasan Çalışkan, Gizay Samancı, Seray Samancı
Stratejik Planlama: Emel Göker, Mert Soyal, N. Özlem Akbaş, Maral Karagöz
Dijital Ajans: Muse
Yapım Şirketi: 2012
Yapımcı: Ezel Domaniç
Uygulayıcı Yapımcı: Nadide Karademir
Yönetmen: İrfan Yıldırım
Görüntü Yönetmeni: Burak Turan
Post Prodüksiyon: Sinefekt
Müzisyen: Battaniye Jingle