İngiltere’nin bisküvi markalarından McVitie’s, Türkiye’de marka adının farklı şekillerde telaffuz edilmesinden ilham alan yeni reklam filmiyle dijital platformlarda yayına çıktı. Markanın adının sıkça “diyemedim” esprisine konu olduğu anlara eğlenceli bir yerden yaklaşan kampanya, nostaljik bir dokunuşla 90’lı yılların hafızalara kazınan “Diyemedim” şarkısını da yeniden gündeme taşıyor.
McVitie’s, Türkiye’de marka adının zaman zaman farklı şekillerde telaffuz edilmesinden ilham alan yeni kampanyasını yayına aldı. “McVitie’s Diyemedim” söylemi etrafında şekillenen kampanya, bu karışıklığa eğlenceli yaklaşım getiriyor.
90’lı yılların sevilen “Diyemedim” şarkısının McVitie’s’e özel yeniden yorumlanan versiyonu ise kampanyaya eğlenceli bir boyut katıyor.
Mizahı merkeze alan kampanya, markayla tüketici arasındaki bağı güçlendirmeyi hedeflerken, McVitie’s’in kendine özgü lezzet dünyasını da ön plana çıkarıyor.
Kampanya künyesi:
Reklamveren: McVitie’s
Reklamveren Ekibi: Mustafa Kabakçı, Ahmet Necmi Dinç, Canan Yeşilyurt, İrem Eker
Reklam Ajansı: Medina Turgul DDB
President&CCO: Ertuğ Tuğalan
President&Chief Commercial Officer: Canan Ayvacı
Yönetici Kreatif Direktör: Hakan Bıçakçı
Kreatif Direktör: Şeyma Keklik
Tasarım Direktörü: Burak Gürses
Kreatif Ekip: Özberk Baz, Zeynep Kefalı
Müşteri İlişkileri Grup Direktörü: Müge Bozkurt
Müşteri İlişkileri Ekibi: Burcu Güleç, Eylül Karslıoğlu
Sosyal Medya Ekibi: Fırat Türkmen, Merve Çakır, Seday Sivri
CSO: Berkant Avcı
Stratejik Planlama: Aybüke Uysal
Ajans Yönetici Prodüktörü: Ümit Bak
Ajans Prodüktörü: Sedef Tokatlı
Yapım Şirketi: Yapar İstanbul
Yönetmen: Mehmet Güney
Post Prodüksiyon: İmaj Post Production
Müzik: Persenk
Söz Yazarı: Süheyla Berna Yılmaz
Medya Ajansı: Opn Forte

