28 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
MAPFRE Sigorta’dan Anneler Günü’ne özel reklam filmi: Sigortanne

MAPFRE Sigorta’dan Anneler Günü’ne özel reklam filmi: Sigortanne

Marketing Türkiye
10 Mayıs 2017
1 dk okuma

MAPFRE Sigorta’nın, Anneler Günü’ne özel hazırladığı eğlenceli reklam filmi “Sigortanne”, anneler ve çocukları arasındaki ilişkiyi eğlenceli bir yaklaşımla ele alıyor ve annelerimizi “Dünyanın En İyi Sigortası” olarak konumlandırıyor. Anne karnından yetişkinliğe kadar annelerin çocukları için yaptığı tüm fedakarlıkları sigortacılık hizmetleri ile hatırlatan reklam filmi, sonunda izleyicilere “Annenizden aldığınız sigorta hizmetinin maddi bir karşılığı olsaydı ne olurdu?” sorusunu soruyor.

MAPFRE Sigorta, tüm annelerin Anneler Günü’nü “Sigortanne” adlı yeni reklam filmiyle kutluyor. Anne karnından yetişkinliğe kadar çocuklarının ihtiyaç duyduğu her anda yanında olan annelere ithaf edilen reklam filminde, annelerin fedakarlıkları sigortacılık hizmetleriyle karşılaştırılıp izleyicilere “Annenizden aldığınız sigorta hizmetinin maddi bir karşılığı olsaydı ne olurdu?” sorusu soruluyor.

Krombera tarafından çekilen reklam filminde, “Biz MAPFRE Sigortayız ama bizden daha iyisi var” diyen MAPFRE Sigorta; annelerin çocukları için yaptıkları her şeyi eğlenceli ve renkli bir yaklaşımla anlatıyor. Reklam filminin sonunda izleyiciler www.sigortanne.com adresine davet ediliyor ve annesine olan borcunu sigorta primi olarak görerek her kazada, sıkıntıda ve sağlık sorununda yanlarında olan annelerine özel hazırladıkları poliçeyle sürpriz yapma şansına da sahip oluyor.

Künye:
Reklamveren: MAPFRE Sigorta
Reklamveren Yetkilisi: İlker Sırtıkırmızı, Berkay Saraçoğlu, Işıl Güngör, Zeynep Aktekin
Reklam Ajansı: Krombera
Yaratıcı Grup Başkanı: Aybars Bengi
Müşteri Direktörü: Elif Erman
Proje Direktörü: Cansu Türkmen
Reklam Yazarı: Emre Çakmak
Sanat Yönetmeni: Volkan Büyükaltay
Proje Ekibi: İbrahim Yeler, Tuncay Kınalı
Medya Satın Alma: Esma Bayrak
Prodüksiyon: Retro Production
Yönetmen: Gökhan Gök

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
4 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
5 Getir Yemek, Uber Eats'e satıldı
Getir Yemek, Uber Eats’e satıldı
Güncel Haberler
Bundle Games: Türkiye'nin bulmaca oyunu platformu
Bundle Games: Türkiye’nin bulmaca oyunu platformu
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Vine efsanesi geri dönüyor: "DiVine"
Haberler
Vine efsanesi geri dönüyor: “DiVine”
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Fatih Altaylı'ya 4 yıl 2 ay hapis cezası
Haberler
Fatih Altaylı’ya 4 yıl 2 ay hapis cezası
Marketing Türkiye
2 gün önce
Türkiye'de bir ilk: Birleşmiş Milletler'den Dilara Koçak'a "Gıda Şampiyonluğu" ödülü
Haberler
Türkiye’de bir ilk: Birleşmiş Milletler’den Dilara Koçak’a “Gıda Şampiyonluğu” ödülü
İrem Alimoğlu
20 Ekim 2025
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
12 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.