Bu hikaye aynı zamanda Knorr’un yeni global kampanya fikrini taşıyor. Metin Arolat’ın yönettiği film, Analı Kızlı çorbasının doğal malzemeler ve kendine has lezzetiyle hazırlandığını öne çıkarıyor.
KAMPANYA KÜNYESİ
Reklamveren : Unilever /Knorr
Reklamveren Yetkilisi : Hakan Behlil, Kasia Özgen, Gül Tuzcu,Sinem Karacaoğlan
Reklam Ajansı : Lowe İstanbul
Yaratıcı Yönetmen : Can Apaydın, Emre Noyan
Yaratıcı Grup : N. Soydaş, B. Kılıcak, M. Ölemez
Müşteri Grubu : Feza Turunçoğlu Erim, Seda Çaykara Şen, Pınar Sarp Kısa
Stratejik Planlama : Pelin Aydın
Kullanılan Mecra : TV