hitap eden tarzı ve tadıyla gençlerin sevdiği iki ünlü isimle Lipton’un “Şans öpücüğü” kurgusunu anlatıyor. Güneşi Beklerken dizisinin iki starı reklam filmi dışında da sürpriz bir dijital kampanya çalışmasında da yer alacak.
Lipton, gençlere yönelik konumlandırdığı Lipton Bardak Poşet Çay’ın yeni kampanyasıyla birbirinden değerli 444 hediye kazanma şansı sunuyor. 1 Ocak-31 Mart arasında gerçekleşecek kampanya boyunca Lipton paketlerindeki şifreyi ad-soyad ve adresiyle 3161’e yollayan katılımcılar, çekilişle 4 The Beetle otomobil, 40 iPhone 5s ve 400 iPad Mini’den oluşan 444 farklı hediye kazanma fırsatı yakalıyor.
KAMPANYA KÜNYESİ
Reklamın başlığı: Şans Öpücüğü
Reklamveren: Unilever Lipton
Reklamveren yetkilisi: Toloy Tanrıdağlı & Nihan Kayı & Mert Yantaç
Reklam ajansı: Alametifarika
Radyo Produktor: Işıl Ege , Tunay Vural
Yönetmen : Umur Turagay
DOP: Yon Thomas
Müzik aranjman : JHOuse
Müzik : Happy Together
Yaratıcı yönetmen: Kenan Ünsal, Emrah Karpuzcu
Yaratıcı grup: Can Bilginer, Arkın Kahyaoğlu, Ülkünur Arslan, Hüseyin Sandık, Seden Padır, Nilüfer Acar.
Stratejik planlama: Başar Sarıkaya, Serra Akyel
Ajans prodüktörü: Berkay Tahmaz, Teğin Polat
Yapım şirketi: PtoT Film
Medya ajansı: Mindshare
Medya planlamacı: Gaye Ersöz, Özlem Ciragoz, Tuğçe İyisan, Kerem Gürel
Kullanılan mecralar: TV & Dijital