Lipton, yeni reklam filmi ile hayatın yoğunluğu nedeniyle, anlamlı ilişkilere ve kaliteli iletişime yeterince zaman ayıramayanlara biraz da seni #konuşalımartık diyor.
İki yıl önce başlayan Konuşalım Artık kampanyasında konuşmanın ve yüz yüze iletişimin önemine dikkat çeken Lipton yeni reklam filminde “kaliteli iletişim ve anlamlı ilişkiler” konusuna yöneliyor. Lipton’un bu alanda yaptığı global araştırmalardan yola çıkan kampanyanın yeni döneminde, hayatın yoğunluğu nedeniyle anlamlı ilişkilere ve doyurucu iletişime yeterince zaman ayıramayanlar hedefleniyor. Lipton anlamlı ilişkilerin yerini alan yüzeysel sosyal ilişkilerin, hayatımızdaki insanlarla bağlarımızı zayıflatabileceğine gönderme yapan bu filminde 2020’de hayata geçireceği çalışmaların ipuçlarını da veriyor.
Kampanyanın Künyesi:
Reklamveren: Unilever
Reklamveren Yetkilisi: Özgür Kölükfakı, Göze İşcan, Benan Özer, Revna Tever
Reklam Ajansı: Medina Turgul DDB
ECD: Ertuğ Tuğalan
Kreatif Direktör: Emre Altundağ
Kreatif Ekip: Burcu Günister, Ferhan Dayıoğlu, Cem Erguvan, Selin Saygın, Derya Didem Kundakçı
Stratejik Planlama Ekibi: Alper Özcan, Doğa Çakır
Müşteri Ekibi: Azize Civanbay, Dilge Yıldırım, İrem Kara
Medya Strateji Direktörü: Şafak Çınar
Ajans Prodüktörleri: Gülengül Soytürk, Nisan Turgul, Aslı Aykut
Prodüksiyon Ajansı: Autonomy
Video Arts: 140 Journos
PR Ajansı: Sobraz İletişim