16 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Lekeler OMO'ya emanet...

Lekeler OMO’ya emanet…

Gizem Yıldız
10 Haziran 2024
2 dk okuma

OMO yenilenen marka dünyasının ilk kampanyasında 72 saat kurumuş inatçı lekelere ilk yıkamada veda ettiren yeni formülüyle oyuna devam edenlere, sahaya izini bırakanlara, denemekten ve kirlenmekten vazgeçmeyenlere “lekeler OMO’ya emanet” diyor.

OMO, deterjan sektöründe hikaye anlatımını kökten değiştiren “Kirlenmek Güzeldir” yolculuğuna yepyeni bir sayfa ekliyor. Marka dünyasında ürün formüllerinden tasarımlara kadar uzanan bir dönüşüm başlarken yeni dönemde “vazgeçmeden, pes etmeden, eğlenmek ve gelişmek için oyuna devam” mesajı öne çıkıyor.

OMO’nun yeni dinamik kampanyası çocukların ve gençlerin kendilerine iyi gelen, onları ileriye götüren deneyimler konusunda pes etmedikleri ve oyuna devam ettikleri sporla iç içe geçmiş ilham verici anlara odaklanıyor. Kirlenmenin doğal bir sonuç olduğu bu anlarda lekeler de vazgeçmemenin, eğlenmenin sembolü oluyor. Genç sporcular performanslarını sergilerken lekelenen ve kirlenen çamaşırlar ise yeni güçlü formülü ile OMO Toz deterjan ile temizleniyor.

TV, dijital platformlar, açık hava mecralarında yayınlanan reklam filminin yönetmen koltuğunda Virgil Ferragut oturuyor.

OMO Marka Müdürü Elif Yıldırımcan, “‘Kirlenmek Güzedir’ cümlesi pek çok kuşağı güzel anılara, bitsin istenmeyen oyunlara ve çocukluğun özgür günlerine götürüyor. Bugün marka mirasımıza anlamlı bir sayfa ekleyerek çocukların, gençlerin ve hayata güzel bir iz bırakmak isteyen herkesin düştüklerinde pes etmeden kalktıkları, yine denedikleri, kendilerini aştıkları ve oyuna devam ettikleri performans yolculuklarından ilham alıyoruz. Tabii ki bu anlarda kirlenmek kaçınılmaz. Güçlü formüle sahip yeni OMO Toz ürünlerimizle lekeler yine bize emanet” dedi.

Kampanya Künyesi:

Reklamveren: Unilever / OMO Türkiye         

Reklamveren Yetkilisi: Alper Çapar, Elif Yıldırımcan, İrem Çelik, Zeynepnur Alkan.      

Reklam Ajansı: MullenLowe İstanbul 

Yönetici Yaratıcı Yönetmen: O. Nadir Aydın 

Yaratıcı Ekip: Kübra Demirkaya, Sedef Karakaş 

Ajans Prodüktörleri: Tuğrul Karadeniz, Emirhan Akıncı 

Strateji Planlama Ekibi: Yusuf Muslubaş, Alper Çetik 

Müşteri İlişkileri Ekibi: Ceyda Coşkun Ayanoğlu, Merve Günay Goldenberg, Ilgım Kurşun, Damla Yiğit        

Yapım Şirketi: Panda Films 

Prodüktör: Eser Fırat, Suat Sağlam, Çağdaş Değer Öztürk, Zeki Kahveci, Selin Laforge 

Yönetmen: Virgil Ferragut 

Medya Planlama: PHD 

Pr Ajansı: Sobraz İletişim       

Cast: Futbolcu: Egemen Fidan Basketbolcu: Asya Keskin Jimnastikci: İpek Bakar
Anne: Ceren Çağatay

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

Omo
1 Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
2 Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi'nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
Tamamlayıcı Emeklilik Sistemi’nde tarih belli oldu: Maaşlardan her ay yüzde 3 kesinti yapılacak
3 Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler...
Apple iPhone 17 serisini tanıttı: İşte Türkiye fiyatı ve öne çıkan özellikler…
4 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
5 Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
Aktif giyim trendinin önlenemeyen yükselişi
Güncel Haberler
Toplumsal cinsiyet eşitliği alarm veriyor: 2030 hedefleri tehlikede
Toplumsal cinsiyet eşitliği alarm veriyor: 2030 hedefleri tehlikede
Spotify'dan ücretsiz kullanıcılar için üç yeni özellik
Spotify’dan ücretsiz kullanıcılar için üç yeni özellik
40 yıllık misyon, yeni yolculuk: VakıfBank Bosna Hersek’te hayallere dokunuyor
40 yıllık misyon, yeni yolculuk: VakıfBank Bosna Hersek’te hayallere dokunuyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
24 Temmuz 2025
Konut piyasasında ters rüzgâr: Talep yükseliyor, fiyatlar geriliyor...
Haberler
Konut piyasasında ters rüzgâr: Talep yükseliyor, fiyatlar geriliyor…
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
Sena Tufan
1 Ağustos 2025
Küresel eğlence ve medya sektörü 2029’da zenginleşecek! Gelir 3,5 trilyon dolara ulaşacak…
Haberler
Küresel eğlence ve medya sektörü 2029’da zenginleşecek! Gelir 3,5 trilyon dolara ulaşacak…
Sena Tufan
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.