30 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
LCW.COM'un ilk kampanyası yayınlandı: "Daha Neler Neler"

LCW.COM’un ilk kampanyası yayınlandı: “Daha Neler Neler”

Gizem Yıldız
31 Mayıs 2024
1 dk okuma

LC Waikiki, moda dünyasının yeni dijital pazaryeri LCW.COM’u üç reklam filmiyle tanıttı. Reklamlarda “Daha Neler Neler” söylemiyle ürün çeşitliliğine vurgu yapılırken pek çok ihtiyacın tek bir noktadan karşılanabileceğinin altı çizildi. 

LC Waikiki, lcwaikiki.com’u, LCW.COM ismiyle büyük bir pazaryerine dönüştürdü. Bu dönüşümü üç farklı reklam filmiyle duyuran LC Waikiki’nin, “Daha Neler Neler” söylemiyle çektiği reklam filmleri izleyicilerle buluştu.  

LCW.COM, moda, ev yaşam, anne bebek çocuk, kozmetik, outdoor, çanta, ayakkabı ve aksesuar grupları başta olmak üzere binlerce ürünü kullanıcılarıyla buluşturuyor. Reklamlarında da bu ürün çeşitliliğinin altını çizen LCW.COM, pek çok ihtiyacın tek bir noktadan karşılanabileceğini vurguluyor. 

LCW.COM’un farklı hedef kitlelere hitap eden reklam filmlerinde, torununa puset alan bir büyükanneye, kozmetik ürünleri alan genç bir kadına ve halı saha için krampon alışverişi yapan bir futbolsevere yer veriliyor. Binlerce ürünün tek adresi olarak konumlanan LCW.COM’un güvenilirliğine işaret edilen reklam filmlerinde lansmana özel kampanyalar da paylaşılıyor. 

Kampanya Künyesi:

Reklamveren: LC Waikiki

Reklam Ajansı: Rafineri

Reklamveren Marka Ekibi: E-Ticaret Genel Müdürü Ömer Barbaros Yiş, E-Ticaret Kategori ve Pazarlama Direktörü İrem Yılmaz, E-Ticaret Pazarlama İletişimi ve Projeleri Müdürü Zeynep Ece Kahveci, E-Ticaret Pazarlama İletişimi ve Projeleri Uzman Yardımcısı Mehmet Yalçın Alaman

CCO: Ayşe Bali, Emre Kaplan

Kreatif Direktör: Gizem Şengüler

Kreatif Grup Başkanı: Emel Karadeniz

Kreatif Ekip: Aleyna Korkmaz, Utku Akari, Mert Kalabalık, Barış Cihan Peşmen, Kübra Yüksel

Müşteri İlişkilerinden Sorumlu Ajans Başkan Yardımcısı: Ekin Kutevu

Müşteri İlişkileri Ekibi: Edvina Gülzari, Nazlı Külekçi

Stratejiden Sorumlu Ajans Başkan Yardımcısı: Zühre Erdoğan

Stratejik Planlama Ekibi: Ege Ayakduran, Ezgi Cumur

Prodüksiyon Ekibi: Açelya Ülkümen, Eralp Cankır, Pırıl Akıncı

Prodüksiyon Şirketi: Hacıyatmaz

Yönetmen: Yücel Yolcu

Post Prodüksiyon: Sinefekt

Müzik: Jingle Jackson

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

LCW.COM
1 Kadınlar için en iyi iş yerleri açıklandı!
Kadınlar için en iyi iş yerleri açıklandı!
2 Türkiye'nin "koku" haritası
Türkiye’nin “koku” haritası
3 McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
4 Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
5 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Güncel Haberler
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zeka her ay 10 binden fazla kişiyi işinden ediyor
Haberler
Yapay zeka her ay 10 binden fazla kişiyi işinden ediyor
Sena Tufan
4 Ağustos 2025
Türkiye'nin en hızlı büyüyen 100 şirketi belli oldu!
Haberler
Türkiye’nin en hızlı büyüyen 100 şirketi belli oldu!
Sena Tufan
24 Eylül 2025
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Haberler
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
İrem Alimoğlu
13 Ağustos 2025
Yapay zekanın gözüne girmek isteyen markalar hangi yolları izlemeli?
Haberler
Yapay zekanın gözüne girmek isteyen markalar hangi yolları izlemeli?
Nafizcan Önder
3 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.