Fahriye Evcen’in Koton ile birlikte hazırladığı Fahriye Evcen for Koton Jeans Koleksiyonu, hem tasarımları hem de “özgür ruhlu jean” sloganlı reklam filmi ile yeni sezonda trend belirleyen iddiasını sürdürüyor. Tasarımlarını yaptığı koleksiyonun reklam filminde oynayan Evcen, reklam filmi için hazırlanan şarkıyı da kendisi seslendirdi.
Koton Jeans’in Fahriye Evcen’in tasarımları ile hayata geçen Fahriye Evcen for Koton Jeans Koleksiyonu, bu sezon ‘modern gezgin’ teması ile özgür ruhlu jean modasına hayat veriyor. Koleksiyonun reklam filmi için kamera karşısına geçen Fahriye Evcen, maceracı, seyahat eden ve modern kadından ilham alan tarzı ile göçebe, bohem ve özgür bir ruhu yansıtıyor.
Yönetmenliğini Bertan Başaran’ın yaptığı, TBWA ve Anima İstanbul imzası taşıyan reklam filminde Evcen, Başak ve Defne Kocabıyıkoğlu tarafından yaratılan, etnik ve egzotik çizgilerin ağırlıkta olduğu yepyeni bir görünümle izleyici karşısına çıkıyor.
Reklam filminde, Fahriye Evcen’in koleksiyonda yer alan tasarımları nasıl hazırladığına ve bu tasarımları jean ruhu ile nasıl harmanladığına yer veriliyor. Reklam için hazırlanan şarkıyı da Evcen kendisi seslendiriyor.
Gülden Yılmaz; “Yeni kalıplar, farklı teknikler ve çok özel renklerle özgür jean ruhunu en kadınsı haliyle yansıttık”
Koton Yönetim Kurulu Üyesi ve Eş Başkanı Gülden Yılmaz koleksiyona dair, “Geçen sezon Fahriye Evcen ile birlikte tasarladığımız jean koleksiyonumuz çok beğenildi. Moda jean pazarındaki iddiamızı perçinlediğimiz yeni sezon Fahriye Evcen for Koton Jeans koleksiyonumuz ile oyun değiştirici bir misyon üstlendik. Bu sezon da tasarımlarımızda jean’in kendine has o özgür ruhunu canlandırdık. Bu sezon yeni kalıplar, farklı ve boncuklu işlemeler, geniş renk seçenekleri ile hem egzotizmi hem de kadınsılığı bir arada sunan tasarımlar hazırladık” şeklinde konuştu.
Isham Sardouk; Fahriye Evcen’in özgür ruhundan ilham alan bir koleksiyon hazırladık
Fahriye Evcen ile çok yüksek bir sinerji içinde çalıştıklarını belirten Koton Kreatif Direktörü İsham Sardouk; “Yeni sezon Fahriye Evcen for Koton Jeans koleksiyonumuza ‘özgür ruhlu jean’ teması altında hazırladık. Bu koleksiyondaki ilhamımızı ise marka yüzümüz Fahriye’nin enerjisinden ve özgür ruhundan aldık. Sezonun trendleriyle harmanladığımız koleksiyonumuz ile moda jean pazarının en fark yaratan anahtar parçalarını ortaya koyduğumuza inanıyorum.” şeklinde konuştu.
Farhriye Evcen for Koton Jeans Kampanyası 7 Eylül 2017 tarihinden itibaren televizyonun yanı sıra açık hava, yazılı basın ve dijital mecralarda da yer alıyor.
Reklamveren: KOTON
Pazarlama Ekibi: Büşra Miray Müftüoğlu, Begüm Demirkol
Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
CCO: İlkay Gürpınar
ECD: Volkan Karakaşoğlu
Yaratıcı Ekip: Orkun Önal, Serdar Güngör, Ayşem Erk, Ergin Doğanay, Ülkünur Arslan
Marka Ekibi: Ayşe Şenünver Erdoğan, Tuğçe Asrak, Ceren Kaban
CSO: Toygun Yılmazer Genel Müdür Yardımcısı, Stratejik Planlama: Tuğyan Çelik Stratejik Planlama Ekibi: Ceren Şehitoğlu, Dilara Çelikkanat
Prodüksiyon Ekibi: Evrim Saraçoğlu, Nevra Aydın, Ece Öncü
Prodüksiyon Şirketi: Anima İstanbul
Yönetmen: Bertan Başaran
Medya Ajansı: Cereyan
Müzik: Jingle Jackson
PR Ajansı: desiBel Ajans
Dijital Ajans: Wanda
Kullanılan Mecralar: TV, dijital, outdoor