Komşufırın’ın Etkili Sosyal Medya Kampanyası #TweetlePişir

Komşufırın’ın Dünya Ekmek Günü’ne özel olarak hazırlanan TweetlePişir kampanyasıyla ilgili paylaşımlar,  sosyal medya platformları Facebook, Twitter ve Instagram’da büyük beğeni toplarken günün en çok etkileşim elde eden sosyal medya paylaşımları arasında yer aldı.  

Kampanya kurgusunda; Komşufırın’ın nefis simitleri senin tweet’lerinle pişiyor paylaşımı yapılırken, Komşufırın takipçilerinden 500 tweet istendi. #TweetlePişir hashtag’inden 11.00 – 15.00 saatleri arasında 576 tweet atılırken, 16 Kasımda fırından çıkan sıcacık simitler, Komşufırın müşterileri ve sosyal medya takipçilerine ikram edildi.  

 

Facebook’ta 1.400’den fazla beğeni 

 

Komşufırın’ın 16 Ekim Dünya Ekmek Günü’ne özel olarak hazırladığı TweetlePişir kampanyası kapsamında 15-16 Ekim tarihlerinde Facebook’ta yaptığı paylaşımlar toplamda 1.488 beğeni alırken, 123.594 kişiye erişim sağlandı.  

 

Facebook’ta yapılan paylaşımların gönderi tıklaması ise 1751 olarak hesaplandı.  

 

Twitter’da 225 bine yakın görüntülenme 

 

Komşufırın’ın 15-16 Ekim tarihleri arasında Twitter’da kampanyayla ilgili paylaştığı tweetler, toplamda 224.916 görüntülenme elde ederek söz konusu iki günün en çok görüntülenen tweetleri arasında yer al. 

 

Komşufırın’ın resmi Twitter hesabı “@komsufirinda”dan 15-16 Ekim tarihleri arasında atılan tüm tweetlerin etkileşim sayısı ise 14.346 olarak hesaplanBu tweetler 115 kez retweeet edildi ve takipçiler tarafından 210 kez favori tweetler arasına alın 

 

Tüm mecralarda 351.960 kişiye erişildi 

 

Komşufırın’ın resmi Instagram hesabı “@komsufirin”dan 15-16 Ekim tarihlerinde yapılan fotoğraf paylaşımlarında ise 35 beğeni alınırken tüm sosyal mecralarda yapılan paylaşımlarda, 351.960’ya kişiye ulaşıldı. Paylaşımlardan 1.523 beğeni elde edildi, 48 yorum alındı ve toplamda16.097 gönderi tıklaması gerçekleşti. 

 

Kampanya süresince Komşufırın’ın sosyal medya hesaplarında da büyük oranda takipçi artışı meydana geldi. 

   

İLGİLİ HABERLER