21 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Lekelerle savaşırken doğayı da düşün

Kirlenme endişesi tarih oluyor

Gizem Yıldız
9 Kasım 2022
2 dk okuma

OMO, en zorlu lekeleri bile ilk yıkamada çıkarması için aktif oksijen teknolojisiyle geliştirdiği OMO Active Oxygen’i yeni reklam filmiyle ekranlara taşıyor. OMO’nun en güçlü formülü olma özelliği taşırken doğaya da duyarlı olan OMO Active Oxygen ile anlatılan filmin hikayesi, bir ailenin doğayla olan ilişkileri üzerine kuruluyor. Reklam filmiyle OMO, doğa için adımlar atarken kirlenmekten çekinmeyin mesajı veriyor. 

Türkiye’nin en sevilen çamaşır bakım markalarından OMO, en zorlu lekelere karşı üstün leke çıkarma ve parlak beyazlık arayanlara, yeni ürünü OMO Active Oxygen için hazırladığı reklam kampanyasıyla sesleniyor. OMO Active Oxygen, yeni reklam filminde insanların doğayla olan bağına odağını çeviriyor. OMO’nun en güçlüsü Active Oxygen ile bir anne babanın çocuklarıyla paylaştığı doğa sevgisini ve ormanda geçirdikleri mutlu anları ekranlara taşıyor.

En zorlu lekelerde etkili, doğaya duyarlı

Doğada keyifli bir gün geçiren aile fidan dikerken ya da ormanda yürüyüş yaparken, doğanın keyfini kirlenme endişesi olmadan çıkarıyor. Filmde deneyim ve eğlence dolu kirlenme anları ile OMO Active Oxygen’in en zorlu lekeleri ilk yıkamada çıkardığı mesajı veriliyor.

TV, dijital platformlar, açık hava ve mağaza içi mecralarında yayınlanan reklam filminin yönetmen koltuğunda Fırat Mançuhan otururken, çekimler İstanbul’da 1 günde tamamlandı.

OMO’nun en güçlüsü; Yeni OMO Active Oxygen

OMO, bu güçlü formülünü çevreye de duyarlı ve doğada çözünebilir içeriklerle oluşturuyor; yüzde 100 geri dönüştürülebilir ambalajlara dolduruyor. Yeni OMO Active Oxygen, beyazlarda kullandığı çamaşır deterjanından maksimum performans bekleyen herkesle buluşmak için hem toz hem sıvı formülüyle raflarda yerini alıyor.  

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Unilever Türkiye / OMO

Reklamveren Yetkilisi: Alper Capar, Elif Yıldırımcan, Barış Uzer

Reklam Ajansı: Titrifikir

Kreatif Ekip Liderleri: Tuba Atilla, Mert Demirhan 

Kreatif Ekip: Didem Demirçelik, Neslihan Atma

Marka Ekibi: Dilek Sezen, Melis Tüzmen

Stratejik Planlama Ekibi: Kerem Sabuncu, Aytuğ Ateş, Elçin Kasap

Ajans Prodüktörü: Onur Mis, Tuğse Gökhan

Prodüksiyon Şirketi: Film Hakika

Yönetmen: Fırat Mançuhan

Müzik Yapım: Onur Cumaoğlu

PR Ajansı: Sobraz İletişim

Medya Planlama: PHD 

Kullanılan Mecralar: TVC, Dijital, Açık hava, Mağaza içi

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

Omo
1 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
2 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
3 Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
4 Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
5 Haftanın marka-ajans iş birlikleri (8-14 Ağustos)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (8-14 Ağustos)
Güncel Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Türkiye'de "tırışkadan işler" gerçeği: Her 5 çalışandan 2'si işini "gereksiz" görüyor!
Türkiye’de “tırışkadan işler” gerçeği: Her 5 çalışandan 2’si işini “gereksiz” görüyor!
Ticaret Bakanlığı'ndan 30 sosyal medya hesabına yasa dışı bahis reklamı nedeniyle engel
Ticaret Bakanlığı’ndan 30 sosyal medya hesabına yasa dışı bahis reklamı nedeniyle engel
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!
Haberler
Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!
Marketing Türkiye
8 Temmuz 2025
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Haberler
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
İrem Alimoğlu
12 Haziran 2025
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
Haberler
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
Sena Tufan
24 Haziran 2025
Yuvadan uçan fikirler ödüle dönüştü: Brandverse Awards Ödül Töreni 18 Haziran'da…
Haberler
Yuvadan uçan fikirler ödüle dönüştü: Brandverse Awards Ödül Töreni 18 Haziran’da…
Sena Tufan
10 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.