23 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Lekelerle savaşırken doğayı da düşün

Kirlenme endişesi tarih oluyor

Gizem Yıldız
9 Kasım 2022
2 dk okuma

OMO, en zorlu lekeleri bile ilk yıkamada çıkarması için aktif oksijen teknolojisiyle geliştirdiği OMO Active Oxygen’i yeni reklam filmiyle ekranlara taşıyor. OMO’nun en güçlü formülü olma özelliği taşırken doğaya da duyarlı olan OMO Active Oxygen ile anlatılan filmin hikayesi, bir ailenin doğayla olan ilişkileri üzerine kuruluyor. Reklam filmiyle OMO, doğa için adımlar atarken kirlenmekten çekinmeyin mesajı veriyor. 

Türkiye’nin en sevilen çamaşır bakım markalarından OMO, en zorlu lekelere karşı üstün leke çıkarma ve parlak beyazlık arayanlara, yeni ürünü OMO Active Oxygen için hazırladığı reklam kampanyasıyla sesleniyor. OMO Active Oxygen, yeni reklam filminde insanların doğayla olan bağına odağını çeviriyor. OMO’nun en güçlüsü Active Oxygen ile bir anne babanın çocuklarıyla paylaştığı doğa sevgisini ve ormanda geçirdikleri mutlu anları ekranlara taşıyor.

En zorlu lekelerde etkili, doğaya duyarlı

Doğada keyifli bir gün geçiren aile fidan dikerken ya da ormanda yürüyüş yaparken, doğanın keyfini kirlenme endişesi olmadan çıkarıyor. Filmde deneyim ve eğlence dolu kirlenme anları ile OMO Active Oxygen’in en zorlu lekeleri ilk yıkamada çıkardığı mesajı veriliyor.

TV, dijital platformlar, açık hava ve mağaza içi mecralarında yayınlanan reklam filminin yönetmen koltuğunda Fırat Mançuhan otururken, çekimler İstanbul’da 1 günde tamamlandı.

OMO’nun en güçlüsü; Yeni OMO Active Oxygen

OMO, bu güçlü formülünü çevreye de duyarlı ve doğada çözünebilir içeriklerle oluşturuyor; yüzde 100 geri dönüştürülebilir ambalajlara dolduruyor. Yeni OMO Active Oxygen, beyazlarda kullandığı çamaşır deterjanından maksimum performans bekleyen herkesle buluşmak için hem toz hem sıvı formülüyle raflarda yerini alıyor.  

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Unilever Türkiye / OMO

Reklamveren Yetkilisi: Alper Capar, Elif Yıldırımcan, Barış Uzer

Reklam Ajansı: Titrifikir

Kreatif Ekip Liderleri: Tuba Atilla, Mert Demirhan 

Kreatif Ekip: Didem Demirçelik, Neslihan Atma

Marka Ekibi: Dilek Sezen, Melis Tüzmen

Stratejik Planlama Ekibi: Kerem Sabuncu, Aytuğ Ateş, Elçin Kasap

Ajans Prodüktörü: Onur Mis, Tuğse Gökhan

Prodüksiyon Şirketi: Film Hakika

Yönetmen: Fırat Mançuhan

Müzik Yapım: Onur Cumaoğlu

PR Ajansı: Sobraz İletişim

Medya Planlama: PHD 

Kullanılan Mecralar: TVC, Dijital, Açık hava, Mağaza içi

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

Omo
1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
4 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
5 Canva'dan 2026 tasarım trendleri: "Kusursuzluk" yerini "karakter"e bırakıyor
Canva’dan 2026 tasarım trendleri: “Kusursuzluk” yerini “karakter”e bırakıyor
Güncel Haberler
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı...
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı…
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu...
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

X’ten “güven” odaklı bir güncelleme: Kullanıcı profilleri şeffaflaşıyor
Haberler
X’ten “güven” odaklı bir güncelleme: Kullanıcı profilleri şeffaflaşıyor
Nafizcan Önder
17 Ekim 2025
Yapay zeka yeni bir meslek yarattı: "Yerinde çözüm mühendisi"
Haberler
Yapay zeka yeni bir meslek yarattı: “Yerinde çözüm mühendisi”
İrem Alimoğlu
3 Kasım 2025
Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Haberler
Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Marketing Türkiye
17 Ekim 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (14-20 Kasım)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (14-20 Kasım)
Sena Tufan
20 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.