23 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Kent merakla beklenen bayram reklamını yayınladı

Kent merakla beklenen bayram reklamını yayınladı

Marketing Türkiye
29 Nisan 2021
1 dk okuma

Bayram önceleri yayınladığı hüzünlü reklam filmleriyle akıllara kazınan Kent, yeni reklam filminde “Yaşın kaç olursa olsun, bayramda hep çocuk olursun” mesajıyla bayramların değişmeyen hissiyatını yine dokunaklı bir şekilde ekranlara taşıyor.

Reklam filmlerinde yıllardır, içleri ısıtan çeşitli bayram hikayelerini anlatan Kent, bir bayram sabahını anlatan yeni reklam filmiyle izleyenleri duygulandırırken, bayramların içimizde hissettirdiği o çocuk ruhunun aslında hep orda olduğunu bir kez daha gözler önüne seriyor.

Reklam filmi, bayram sabahı özenle hazırlanmış bayram kıyafetlerini giyip, ceplerine bayram şekeri doldurarak evden çıkan yaşlı bir adam ile başlıyor.  Sokaktan bir balon satın alıp yoluna devam eden ve bir dede olduğu düşünülen kişinin nereye ziyarete gittiğini merak ederken vardığı yer, izleyenlerde beklenmedik bir duygu yoğunluğu yaşatıyor. Annesiyle bayramlaşmaya geldiğini anladığımız yaşlı adama annesi mendil içerisinde bayram şekerleri armağan ediyor. Reklam filminin sonunda birbirlerine hediye ettikleri Kent Bayram şekerleri ile içlerindeki bayram çocuğunu ortaya çıkartıyorlar. 

Yeni reklam filminde verdiği “Yaşın kaç olursa olsun, bayramda hep çocuk olursun, bayramınız kutlu olsun” mesajıyla Kent, bayramların değişmeyen masum, çocuksu neşesinin ve geleneklerin zaman ve şartlar ne olursa olsun yaşanmaya devam ettiğinin altını çiziyor. 

Rabarba imzasıyla Serdar Erener’in yönettiği ve dış sesi olduğu reklam filmine, Sezen Aksu’nun unutulmaz şarkısı “Küçüğüm” ve Hüsnü Şenlendirici’nin ruha dokunan klarneti eşlik ediyor.

KÜNYE

  • Kreatif ajans: Rabarba
  • Yönetmen: Serdar Erener
  • Prodüksiyon Şirketi: Kala Film
  • Prodüktör: Hazer Baycan – Zafer Özkan
  • Görüntü Yönetmeni: Veli Kuzlu
  • Post prodüksiyon: Sinefekt
  • Klarnet: Hüsnü Şenlendirici
  • Düzenleme: Mehmethan Dişbudak
  • Dış ses: Serdar Erener
  • Telif Hakkı Yönetimi: Som Entertainment“Küçüğüm” Söz ve Müzik: Sezen Aksu
bayram Kent Rabarba Serdar Erener
1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
4 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
5 Canva'dan 2026 tasarım trendleri: "Kusursuzluk" yerini "karakter"e bırakıyor
Canva’dan 2026 tasarım trendleri: “Kusursuzluk” yerini “karakter”e bırakıyor
Güncel Haberler
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı...
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı…
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu...
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye'nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi...
Haberler
Türkiye’nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi…
Marketing Türkiye
15 Ekim 2025
Bursa kestane şekeri ve İpsala pirinci AB’den coğrafi işaret aldı
Haberler
Bursa kestane şekeri ve İpsala pirinci AB’den coğrafi işaret aldı
Nafizcan Önder
17 Kasım 2025
Yapay zeka ile alışveriş kapıda: Perakende markaları nasıl hazırlanmalı?
Haberler
Yapay zeka ile alışveriş kapıda: Perakende markaları nasıl hazırlanmalı?
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Haberler
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.