18 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Kenan ve Beren ilk kez bir arada
Haberler

Kenan ve Beren ilk kez bir arada

Marketing Türkiye
9 Temmuz 2015
1 dk okuma

Reklamveren: Arçelik A.Ş.

Reklam Ajansı: Y&R ISTANBUL

Reklamveren Yetkilisi: Tülin Karabük, Mehmet Tüfekçi, Özlem Akbayır, Pelin Özdoğan, Simge Girit

Kreatif Direktör: Can Pehlivanlı

Yazar Grup Kreatif Direktör: Emre Kuzuoğlu

Kreatif Grup Başkanı: Yakup Ayan

Yaratıcı Ekip: Kadir Özdemir, Özhan Karaçam, Serdar Güngör, Eren Altuniş

Müşteri İlişkileri: Burcu Kurtuluş İnselel, Gökhan Alacahanlı, Begüm Cillov Kılıç, Zeynep Kızılcan, Merve Kandiş
Stratejik Planlama Direktörü: Bediz Eker

Stratejik Planlama: Dilek Çağlıaltuncu Terliksiz, Yeda Beraldo

Prodüksiyon Direktörü: Okan Cezayirli

Prodüktör: Merve Evirgen

Medya Planlama/Satınalma: Mindshare

Yapım Evi – Yönetmen: Film Bahçesi – Adrian Moat

Post-Prodüksiyon: Sinefekt

Beren Saat-Kenan Doğulu Fotoğraf: Nihat Odabaşı

Ürün Fotoğraf: Murat Süyür

Müzik: Kenan Doğulu & Rahman Altın (Beren Saat’in oynadığı aksiyon sahnesinin bestesi ve Kenan Doğulu’nun bestelediği “Aşk ile yap” şarkısının Arçelik reklam filmine adaptasyonu Rahman Altın’a aittir.)

Mecra: TV, radyo, sinema, outdoor, gazete, dergi, internet

İlk kez bir aradalar

Arçelik, yeni kampanyasıyla 60. yılını kutluyor. “Ne yaparsan yap, aşk ile yap” sloganlı kampanyada Kenan Doğulu ve Beren Saat ilk kez birlikte kamera karşısına geçiyor. İnovasyonu ve teknolojiyi temsil eden Çelik’in, estetik ve tasarımın sembolü Çeliknaz’la 2012 yılında dünya evine girmesiyle başlatılan, “Yeniliği aşkla tasarlıyoruz” hikayesi Arçelik’in bu yeni kampanyası ile devam ediyor. Arçelik’in yeni kampanyası, işlerini Arçelik gibi aşkla yapan ünlü çift Kenan Doğulu ve Beren Saat’i kamera karşısında ilk kez bir araya getiriyor. Yeniliğe ve işine duyduğu güçlü tutku ve bağlılığı anlatan ve “Ne yaparsan yap, aşk ile yap” sloganlı yeni reklam kampanyası, Kenan Doğulu’nun yeni şarkısıyla milyonlarca müziksevere de ulaşıyor. İngiliz yönetmen Adrian Moat’ın yönetmenliği yaptığı reklam filmi için Beykoz Kundura Fabrikası dahil üç ayrı mekanda gerçekleştirilen çekimler beş gün sürdü. Kampanyanın fotoğraflarını Nihat Odabaşı çekti. Yaklaşık 120 kişilik ekibin çalıştığı filmin yapımcılığını Film Bahçesi üstlendi.

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
3 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
4 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
5 Apple, moda ile teknolojiyi "iPhone Pocket" da buluşturdu
Apple, moda ile teknolojiyi “iPhone Pocket” da buluşturdu
Güncel Haberler
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Nadir hastalık farkındalığında dijital inovasyon: Alexion’a “Sağlıkta Farkındalık” Ödülü
Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllendirilecek
Türkiye’nin en itibarlı iş ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllendirilecek
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Global Türk liderler New York’ta buluştu: Global Turks Vakfı resmen kuruldu
Haberler
Global Türk liderler New York’ta buluştu: Global Turks Vakfı resmen kuruldu
İrem Alimoğlu
24 Eylül 2025
ChatGPT'de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Haberler
ChatGPT’de mesajlaşma dönemi başlıyor: “Calpico” kod adlı özellik yolda
Sena Tufan
14 Ekim 2025
"Back to School" döneminin yıldız markaları!
Haberler
“Back to School” döneminin yıldız markaları!
Nafizcan Önder
27 Eylül 2025
Küresel eğlence ve medya sektörü 2029’da zenginleşecek! Gelir 3,5 trilyon dolara ulaşacak…
Haberler
Küresel eğlence ve medya sektörü 2029’da zenginleşecek! Gelir 3,5 trilyon dolara ulaşacak…
Sena Tufan
6 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.