22 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Kenan İmirzalıoğlu online kız istedi

Kenan İmirzalıoğlu online kız istedi

Gizem Yıldız
17 Mart 2021
1 dk okuma

Türk Telekom, 81 ilde milyonlarca eve sunduğu internet hizmetini ‘online kız isteme’ konseptli yeni reklam filmiyle ekranlara getiriyor. Ailelerin Türkiye’nin dört bir yanından internet üzerinden katıldığı kız isteme törenini konu alan filmde Kenan İmirzalıoğlu rol alıyor.

İnsan odaklı yaklaşımıyla Türk Telekom, “81 ilde, milyonlarca evde” değerli hissettirmek için internet yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. Evde internet müşteri sayısıyla Türkiye internet pazarındaki liderliğini sürdüren Türk Telekom, eğitimden eğlenceye, işten sosyal yaşama kadar pek çok süreçte evde olunan bu dönemde, milyonlarca müşterisinin her anında yanlarında olduğunu anlattığı yeni bir reklam filmi hazırladı. 

Türk Telekom’un marka yüzü Kenan İmirzalıoğlu’nun rol aldığı yeni reklam filmi, bir önceki reklamın devamında yaşananları konu ediniyor. Önceki filmde, arabası bozulduğunda ona yardımcı olan gence bu kez İmirzalıoğlu ‘hayırlı bir iş için’ yardım ediyor. İmirzalıoğlu, bu mutluluğa, çiftin aileleri ve yakınları ile birlikte Türkiye’nin dört bir yanından internet aracılığıyla ekran üzerinden tanıklık ediyor. Keyifli ve sıcak görüntüler sunan reklam filminin yönetmenliğini Atiye, Aile Arasında gibi birçok önemli yapımda imzası bulunan Ozan Açıktan yaptı.

Reklam Künyesi:

Reklamveren: Türk Telekom

Reklamveren Ekibi: Yeşim Uzuner, Didem Tüzün Dülger, Tuğçe Genç Gürsoy

Reklam Ajansı: Concept

ECD: Kerem Özkut

Kreatif Direktör: Gökhan Özdemir

Kreatif Ekip: Taygun Taşçı, Serkan Gültekin, Emir Anarat, Demeter Dinler

Grafiker: Orkut Yalçın

Müşteri İlişkileri Direktörü: Barış Alemdar

Müşteri ilişkileri: Sanem Türkmen, Ayşenaz Altınöz, Sıla Ezgi Avcı, Ulaş Belgen 

Stratejik Planlama: Onur Aydın 

Ajans Prodüktörü: Mert Turan, Canan Polat

Prodüksiyon Şirketi: PToT Film

Yönetmen: Ozan Açıktan 

Müzik: 25m2

Post Prodüksiyon: Sinefekt

1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
5 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
Güncel Haberler
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır?
Yılbaşı hediyelerinde "değer" dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Çalışanlar yapay zekaya istekli, "şirket kültürü" ise direniyor...
Haberler
Çalışanlar yapay zekaya istekli, “şirket kültürü” ise direniyor…
İrem Alimoğlu
8 Kasım 2025
Derbi heyecanı dijitalde: Yandex, taraftarın arama karnesini açıkladı
Haberler
Derbi heyecanı dijitalde: Yandex, taraftarın arama karnesini açıkladı
Nafizcan Önder
3 Ekim 2025
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Haberler
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Marketing Türkiye
4 gün önce
Tüketici artık "fırsat avcısı" değil, "değer koleksiyoncusu"
Haberler
Tüketici artık “fırsat avcısı” değil, “değer koleksiyoncusu”
İrem Alimoğlu
9 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.