Turkcell, müşterilerin aylık paketlerinden artan internet, dakika ve SMS’leri puana dönüştüren uygulamasını tanıttı. Turkcell’in “Tumbara” ismini verdiği kişiye özel dijital kumbarası sayesinde müşterilerin fatura kesim tarihinde paketinden kalanlar ziyan olmuyor, puana dönüşerek birikiyor. Turkcell’liler biriktirdikleri puanlarla diledikleri zaman, Turkcell uygulamasındaki Tumbara kataloğundan istedikleri dakika, GB veya SMS hediyesini seçerek kullanma imkânına sahip oluyor.
Turkcell müşterilerinin, fatura kesim tarihinde paketlerinden artan internet, dakika ve SMS’leri puana dönüşerek “Tumbara” ismi verilen kişiye özel dijital bir kumbarada birikiyor. Turkcell’liler diledikleri zaman, biriken puanlarla Turkcell uygulamasındaki Tumbara kataloğundan istedikleri günlük/haftalık internet, dakika, SMS paketleri, yurtdışı paketleri gibi hediyeleri seçerek kullanma imkânına sahip olacaklar.
Kullanılmayan her MB/DK/SMS karşılığının 1 puan olduğu Tumbara’nın lansmanı kapsamında, ilk ay servisi aktif hale getiren aboneler 15 bin hediye puan kazanıyor. Bunun yanı sıra müşterilerin doğum günleri ve Turkcell’e katılım yıldönümlerinde 30.000 puan daha kazanma fırsatı da kampanyada yer alıyor. Kullanıcıların Turkcell’li oldukları toplam yıla göre de ek puanlar hediye edilecek.
Reklam filmi, paketinden kalanların ay sonunda silinmesini dert eden müşterilerin beklentileri üzerinden somut bir iç görüyle hazırlandı. Filmde Ata Demirer’in canlandırdığı karakter, ay sonunda yanan GB’larıyla ilgili duygularını “Allahım Neydi Günahım” şarkısıyla anlatıyor. 80’ler dönemindeki arabesk filmlerinden esintiler taşıyan reklamda Ata Demirer, özel makyaj teknikleriyle dönem sanatçılarını anımsatan bir karaktere büründü. Ata Demirer reklam filminde yer alan sözü ve bestesi Kayahan’a ait olan şarkıyı Taşkın Sabah yönetiminde seslendirdi.
Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç yeni uygulamayla ilgili olarak şu bilgileri verdi: “Turkcell olarak müşterilerimizin talep ve ihtiyaçlarıyla her zaman yakından ilgileniyor ve ‘Turkcell Çözer’ anlayışıyla çözümler üretiyoruz. Yenilikçi bir uygulama olan ‘Tumbara’ servisi, müşterilerimizin paketlerinden kalan GB, SMS ve dakikalarını değere dönüştürerek hem tasarruf hem de verimlilik sağlıyor.”
Kampanya künyesi
- Reklamveren: Turkcell
- Reklam Ajansı: Rafineri
- CCO: Emre Kaplan
- ECD: Can Erdoğan
- Kreatif Direktör: Vehbi Bozdağ, Ozan Aslan
- Yaratıcı Grup Başkanı: Ezgi Yıldırım, Erdem Belener
- Yaratıcı Ekip: Tuan Baykut, Sezer Başoğlu
- Müşteri İlişkilerinden Sorumlu Ajans Başkan Yardımcısı: Ekin Kutevu
- Marka Ekibi: Çağla Ishak, Ceyda Selvi Orman, Bengisu Ayvazoğlu, Nurcan Bolat
- Stratejiden Sorumlu Ajans Başkan Yardımcısı: Zühre Erdoğan
- Stratejik Planlama: Ege Ayakduran, Furkan Özgür
- Prodüksiyon Ekibi: Açelya Ülkümen, Baran Çetin, Caner Yıldırım
- Grafik Ekibi: Ramazan Yurtseven
- Redaktör: Onat Bahadır
- Prodüksiyon: Depo Film
- Yönetmen: Serdar Dönmez
- Post Prodüksiyon: IPD
- Müzik: DCMP
- Medya Planlama & Satın Alma: Staff – Media
- Dijital İletişim: Tribal Worldwide İstanbul
- PR: desiBel Ajans
- Araştırma: FutureBright