9 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Kalıpların dışında hayatın içinde”

“Kalıpların dışında hayatın içinde”

Nafizcan Önder
20 Nisan 2022
2 dk okuma

ING Türkiye, Ezgi Mola’nın yer aldığı “Kalıpların dışında, hayatın içinde” yaklaşımının anlatıldığı yeni reklam filmini yayınladı. Yeni reklam filminde, ING Türkiye’nin zahmetsiz bankacılık anlayışı ile kalıpların dışında bankacılık ürün ve hizmetleri geliştirdiği ve müşterilerine hayatın içinde çözümler sunduğu anlatılırken, aynı zamanda ING’nin sürdürülebilir bir dünya ve daha iyi bir yaşam misyonu ve toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik duruşu da vurgulanıyor.

ING’nin hayallerine yürüyenleri cesaretlendirme, destekleme ve bir adım ileri taşıma amacının öne çıktığı filmde, ING’nin klişeleri sorguladığı, kalıpların dışında bankacılık ürün ve hizmetleri geliştirdiği, müşterilerine hayatın içinde çözümler sunduğu anlatılıyor. ING’nin şubelere de kalıplara da sığmayan bankacılık anlayışının öne çıktığı reklam filminde, Ezgi Mola yer ve zaman fark etmeksizin, doğada kamp yaparken dahi ING Mobil üzerinden bankacılık işlemlerini kolayca gerçekleştirebiliyor ve Cebimdeki Danışman sayesinde görüntülü görüşme ile dilediği yerde yüz yüze bir bankacılık hizmeti alabiliyor.

Reklam filminde “Kalıpların dışında hayatın içinde” söylemi ile ING’nin sürdürülebilirlik ve toplumsal cinsiyet eşitliğine yönelik duruşu da anlatılıyor.  Ezgi Mola’nın toplum tarafından kadınlara biçilen kalıpların dışında, bir kadın ekskavatör operatörünü de canlandırdığı reklam filminde, ING’nin kadınlara karşı önyargıların ve engellerin karşısında olduğu da aktarılıyor. Reklam filminde ayrıca ING’nin sürdürülebilir bir dünya ve daha iyi bir yaşam hedefiyle, finansal sağlık ve iklim alanlarında çalışanlarını, müşterilerini ve toplumu güçlendirme misyonu da vurgulanıyor. 

Reklam filmi künyesi

Reklamveren: ING Türkiye

Marka Direktörü: Gökçe Say

Marka İletişim Müdürü: Deniz Tezeren

Marka İletişim Ekibi: Zeynep Kahvecioğlu, Aşkın Baş Yıldız, Özge Sezer, Serpil Kahraman 

Yaratıcı Başkan: Arda Erdik

Ajans Başkan Yardımcısı ve Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Başar Bellisan

Yönetici Kreatif Direktör: Güldeniz Şeşen Bilginer.

Yaratıcı Grup Başkanları: Emre Çil, Ali Harun Sevinç, Selçuk Çelebioğlu

Yaratıcı Ekip: Enes Hadzibegoviç, Ozan Ateş, Özgür Güven, Zeynep Bilgin, Dilara Yılmaz,

Asude Tezel, Seçil Şenman, Eren Keskiner, Eylül Tüfekçi.

Grafik Uygulama: Kerim Kaya, Tufan Kaptan

Ajans Başkan Yardımcısı: Alp Gürsoy

Müşteri İlişkileri Direktörü: Pelin Önal

Müşteri İlişkileri: Cansu Çelebican, Utku Demir, Eda Çayıroğlu 

Stratejik Planlama Direktörü: Ceren Şehitoğlu

Stratejik Planlama: Kaan Arslan

Ajans Yönetici Prodüktörü: Gülengül Soytürk

Ajans Prodüktörü: Ümit Bak, Uğur Karaman

Prodüksiyon Şirketi: Ptot Film

Yönetmen: Çağatay Kaya

Yapımcı: Işıl Ege

Müzik: Massive Music

Post Prodüksiyon: 1000 Volt

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

Ezgi Mola ING Türkiye
1 asgari ücret
Asgari ücret ömrü kısaltıyor
2 90 yaşındaki influencer'lar
90 yaşındaki influencer’lar sosyal medyanın tozunu atıyor…
3 getir
Getir, 1 milyar 870 milyon 115 bin lira zararı bilançosundan sildi
4 Heineken
Heineken, birayı ayaklar altına aldı!
5 ceo
En çok CEO hangi üniversitelerden çıkıyor?
Güncel Haberler
İkinci el araç soruşturmasında yeni iddia: Platformlar birbirleriyle anlaşarak Google'da öne mi çıktılar?
İkinci el araç soruşturmasında yeni iddia: Platformlar birbirleriyle anlaşarak Google’da öne mi çıktılar?
Tinder avcıları ölmez yalnızca şekil değiştirir
Tinder avcıları ölmez yalnızca şekil değiştirir
yapay zeka koleksiyonu
Yapay zeka, sanat dünyasının ikonlarını moda koleksiyonuna dönüştürüyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

ofis
Haberler
Mutluluğa giden yol ev ve ofisin kesiştiği noktadan geçiyor
Seda Başpınar
3 hafta önce
Alfa kuşağı dezenformasyonla nasıl mücadele ediyor?
Araştırma
Alfa kuşağı dezenformasyonla nasıl mücadele ediyor?
Gizem Yıldız
7 Temmuz 2022
ultrason
Haberler
Bebekler artık anne karnında “online” olacak
Seda Başpınar
2 hafta önce
Apple Music'te "canlı performans" zamanı!
Haberler
Apple Music’te “canlı performans” zamanı!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.