P&G’nin lider erkek bakım markası Gillette’in yeni Blue 3 için hazırlanan reklam filmi yayına girdi.
Reklam filminde sevilen oyuncu Kadir Çöpdemir’in mikrofon uzattığı erkekleri Gillette Blue 3 ekonomisini keşfetmeye çağırıyor. Ardından da Çöpdemir’in “Hodri meydan” diyerek yeni Gillette Blue 3’ü denemeye çağırdığı Muharrem’in yaşadığı tıraş deneyimi anlatılıyor. Reklam filminde hareketli üç bıçağı, kayganlaştırıcı bandıyla erkeklere yakın ve rahat bir tıraş sunan yeni Gillette Blue 3’ün en sert sakalda bile 10 tıraşa kadar dayandığını ve ekonomik fiyatına vurgu yapılıyor.
Künye:
Reklamveren: P&G – Gillette
Reklamveren Yetkilisi: Salih Öztürk, Dila Çakır, Deniz Gürleyen
Reklam Ajansı: 4129Grey
Ajans Başkanı: Alemşah Öztürk
Kreatif Direktör: Volkan Dalkılıç
Kreatif Ekip: Eray Hökelek, Cüneyt Özalp, Selen Eşit, Şeyma Şimşir, Nazlı Senem Dalgıç
Müşteri İlişkileri: Levent Tüker, Selin Uruç
Prodüksiyon Ekibi: Gülşah Batıbeki, Kasım Bektaş, Can Aran
Prodüksiyon Şirketi: Casta Diva
Yönetmen: Kuntay Alpman
Yapımcı: Ege Yaşar
Post Prodüksiyon: İmaj
Müzik: 3K1A