Dove’un yeni reklam filmiyle kadınlar, ideal güzellik kalıpları ile özdeşleşen rakamlara başkaldırıyor.
Dove, yeni reklam filmi ile güzelliği rakamların ötesine taşıdı. İletişim çalışmalarında model kullanmayan ve kadınları kendi hayatlarında oldukları gibi ekrana yansıtan Dove, son reklam filminde yine gerçek kadınlarla çalıştı. “Benim Güzelliğim #RakamlarınÖtesinde” reklam filminde kadınlar, ideal güzellikle özdeşleşen ve güzellik konusunda kendilerinde toplumsal baskı yaratan rakamlara adeta başkaldırıyor.
Künye:
Reklamveren: Unilever Türkiye, Ev ve Kişisel Bakım Pazarlama Başkan Yardımcısı Kamuran Uçar, Unilever Türkiye Kişisel Bakım Pazarlama Direktörü: Alper Eroğlu
Dove Ürün Müdürü: Nazlı Malatyalı
Ürün Müdürü Yardımcısı: Başak Balcı, Elif Terzi
Ajans: Ogilvy İstanbul
Genel Müdür: Elif Adalı Erten
Yönetici Yaratıcı Yönetmen: Selim Ünlüsoy
Yaratıcı Yönetmen: Önder Bayraktar, Bahadırhan Pekşen
Sanat Yönetmeni: Mehmet Demirel
Reklam Yazarı: Önder Bayraktar, Bahadırhan Pekşen, Cem Bulut
Müşteri İlişkileri: Murat Derman, Emine Sarpyener Tonguç, Simge Özgülenç
Prodüksiyon: Fulya Akay, Begüm Özkul
Stratejik Planlama Direktörü: Pelin Aydın
Yaratıcı Strateji Direktörü: Eren Alphan
Yapım Şirketi: Anima / Elif Kalkan
Fotoğraf Yapım Şirketi: PPR / Özgür Albayrak
Medya Ajansı: Mindshare