AgeSA, hayatı “keşke”ler yerine “iyi ki”lerle doldurmak için varız mesajını verdiği lansman filminin ardından yayınladığı ikinci reklam filmiyle “İyi Ki AgeSA” demeye devam ediyor.
Sabancı Holding ve 200 yıllık dünya sigorta devi Ageas iştiraki olan AgeSA, hayatın ölçü birimi olarak kabul ettiği “iyi ki” anlarını reklam filmlerine taşımaya devam ediyor. AgeSA’nın “İyi ki o günlerin geleceğini bilmek var” dediği reklam filminde, müşterilerine sunduğu çok sayıda fon seçeneği olduğu belirtiliyor. Ek olarak herkese uygun fon danışmanlığı seçenekleriyle BES müşterilerinin birikimlerini değerlendirmeleri ve emeklilik hayallerine kavuşmaları anlatılıyor. Bunun yanı sıra AgeSA müşterileri istedikleri zaman fonlarının yönetimini tamamen AgeSA’ya bırakabiliyor veya yalnızca fon dağılımı önerileri alarak fonlarını kendileri yönetebiliyorlar.
AgeSA’nın “Siz de AgeSA’lı olun, emekliliğinizde keşke yerine iyi ki deyin” mesajını verdiği ikinci reklam filmi 4129 Grey imzasını taşıyor. Prodüksiyonunu Depo Film‘in üstlendiği filmin yönetmeni ise Serdar Dönmez.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: AgeSA Hayat ve Emeklilik
Reklamveren Temsilcileri: Roşan Dilek, Özgecan Okay, Güliz Örnek, Gamze Kurt, Melis Kabadayı, Meltem Işık
Reklam Ajansı: 4129Grey
CEO: Alemşah Öztürk
ECD: Sami Basut
Ajans Başkan Yardımcısı: Leslie Krespin Tuncel
Prodüksiyon Şirketi: Depo Film
Yönetmen: Serdar Dönmez
Müzik: Rahman Altın
Medya Ajansı: Mediacom
Mecra: Televizyon, dijital, açıkhava, radyo, basın