Kale Grubu, Çanakkale Zaferi’nin 106. Yıldönümü anısına hazırlattığı duygu dolu filmle, herkesin Çanakkale’ye “iyi bakması” ve “ilham alması” gerektiğini vurguluyor.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Arıburnu muharebelerini yönettiği tepede çekilmiş fotoğrafını anımsatan, Çanakkale’ye bakan insanların umut dolu, mağrur bakışlarına odaklanan film, Çanakkale’ye sahip çıkmanın sadece geçmişine yani tarihine değil, doğal güzelliklerine, canlılarına, taşına, toprağına, suyuna yani geleceğine sahip çıkmak olduğu mesajını veriyor.
Kale Grubu Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Zeynep Bodur Okyay; “Kale Grubu olarak her alanda ekonomik, sosyal ve çevresel açıdan ortak değer üretmek için çalışıyoruz. Bu bilinç ve farkındalıkla daha eşit, daha adil ve daha yeşil bir dünya yaratmak amacıyla ‘İyi Bak Dünyana’ hareketi başlattık. Sürdürülebilir geleceği odağımıza alarak başlattığımız bu hareketin, kendi dünyalarımızda başlatacağımız küçük değişimlerin birleşerek, geleceği şekillendiren, dünyayı iyileştiren anlamlı bir dönüşüm haline geleceğine inanıyoruz. Bu hareketten yola çıkarak, herkesin evinden başlayarak dünyasına iyi bakması gerektiğine inanıyor, köklerimizden aldığımız ilhamla İyi Bak Çanakkale’ye diyor ve geleceğe daha güçlü bir şekilde ilerliyoruz” dedi.
Çiftçisinden mühendisine, çobanından öğrencisine bütün Çanakkale’nin bu büyük zafere ve onun kazanımlarına verdiği önemi gözler önüne sererek, her karışına iyi bakmak gerektiği vurgusu yapılan film, son teknoloji drone tekniğiyle çekildi.
Modiki Reklam Ajansı ve Kala Prodüksiyon tarafından hazırlanan ve ünlü oyuncu Özge Borak’ın seslendirdiği film, Kale Grubu’nun sosyal medya hesabından #İyiBakÇanakkaleye etiketiyle paylaşıldı.
Kampanya kapsamında zaferin kazanıldığı topraklara anlamlı bir yolculuk yapmak ve Çanakkale ruhunun bir parçası olmak için hazırlanan İyi Bak Çanakkale’ye Instagram filtresi yayına alındı.
Filmin Künyesi:
Reklamveren: Kale Grubu
Reklamveren Ekibi:
Rana Birden: Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı
Zeynep Özler Kıroğlu: Kurumsal İletişim Müdürü
Deniz Kaçaroğlu Türker: İç İletişim Müdürü
Serli Barın: Kurumsal İletişim Kıdemli Uzmanı
Ayçin Çevikelli: Kurumsal İletişim Uzmanı
Reklam Ajansı: Modiki
Ajans Başkanı ve ECD: Murat Bodur
Kreatif Ekip: Ali Hikmet Yavuz, Emre Şuataman, Kanıt Erdoğan, Seray Kesebir
Marka Yönetimi: Fatma Akdağ, Özge Aslan, Gamze Deste Yeğin
Yapım Şirketi: Kala Film
Prodüktör: Hazer Baycan- Zafer Özkan
Yönetmen: Ali Ardıç
Prodüksiyon Asistanı: Onur Yanak- Samet Atak
Görüntü Yönetmeni: Fatih Türker
Drone Operatörleri: Oğuz Albayrak- Helicam
Kamera: Tolan Film
Post Prodüksiyon Şirketi: Bando
Ses Stüdyosu: İmaj
Dijital Planlama: Speed Medya