24 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İyi Bak Çanakkale'ye!

İyi Bak Çanakkale’ye!

Ferruh Altun
18 Mart 2022
1 dk okuma

Köklerini Çanakkale’den alan ve doğduğu topraklara duyduğu minneti her alanda gösteren Kale Grubu, Çanakkale Zaferi’nin 107. Yıldönümüne özel hazırlattığı filmle, geleceğe umutla bakmayı vurguluyor.  

Kale Grubu’nun bugünkü ve gelecek nesiller için sürdürülebilir yaşamı odağına alarak başlattığı İyi Bak Dünyana hareketinden yola çıkarak hazırlanan film, Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün dünyaya bakışından ilham alıyor.

Kale Grubu’nun 65 yıllık yolculuğunda geçmişine, köklerine, değerlerine, insana, tarihe ve sanata iyi baktığını vurgulan film, ülkemizi sanayiden teknolojiye, eğitimden kültür ve sanata her alanda ileriye taşımak için geleceğe umutla bakmamız gerektiği mesajını veriyor.

Film; işçisinden çiftçisine, öğrencisinden girişimcisine hayatın her alanında yaptıklarıyla geleceğe umut aşılamayı, çevresine iyi bakmayı ve bu toprakların tüm değerlerine sahip çıkmaya davet ediyor.

Çanakkale Şehitliği, Gelibolu Yarımadası, Nevruz Köyü ve Çanakkale’nin Evlatları İnteraktif Deneyim Müzesi gibi tarihi ve anlamlı mekanlarda çekimi gerçekleştirilen sahnelere, film için özel hazırlanan “İyi Bak Çanakkale’ye” şarkısı eşlik ediyor.

Modiki Reklam Ajansı ve Galaktik Film Prodüksiyon tarafından hazırlanan film, Kale Grubu’nun sosyal medya hesabından #İyiBakÇanakkaleye etiketiyle paylaşıldı.

Filmin Künyesi:

Reklamveren: Kale Grubu
Reklamveren Ekibi: Rana Birden – Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı, Deniz Kaçaroğlu Türker – İç İletişim Müdürü, Serli Barın – Kurumsal İletişim Yöneticisi

Reklam Ajansı: Modiki
Ajans Başkanı ve ECD: Murat Bodur
Yaratıcı Ekip: Ali Hikmet Yavuz, Emre Şuataman, Mislina Şahin, Semih Özer
Marka Yönetimi: Fatma Akdağ, Eylül Serfice
Sosyal Medya Yönetimi: Sinem Keser, Gamze Deste Yeğin, Zeynep Şen
Yapım Şirketi: Galaktik Film
Yönetmen: Mert Edis
Görüntü Yönetmeni: Ziya Kasapoğlu
Prodüktör: Ayşe Deniz
Post Prodüksiyon Şirketi: The Post Brothers
Ses Stüdyosu: Studio Baboom
Müzik: Persenk
Bölge Danışmanları: Onur Yurdal, İbrahim Efe

Medya Ajansı: Speed Medya
Mecra: İnternet

Çanakkale #GEÇİLMEZ

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 Bir mesajla görsel üret: ChatGPT'nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
Bir mesajla görsel üret: ChatGPT’nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
5 Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye'den 3 okul var!
Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye’den 3 okul var!
Güncel Haberler
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: "Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor"
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: “Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor”
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
IKEA, plastik kullanımını azaltmak amacıyla naylon poşetleri kağıt ile değiştiriyor
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İletişim sektörü, Kocaeli'de öğrencilerle bir araya gelecek!
Haberler
İletişim sektörü, Kocaeli’de öğrencilerle bir araya gelecek!
Marketing Türkiye
12 Mayıs 2025
Çinli teknoloji devleri Nvidia'nın H20 çiplerini stokluyor
Haberler
Çinli teknoloji devleri Nvidia’nın H20 çiplerini stokluyor
İrem Alimoğlu
25 Nisan 2025
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Etkinlikler
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Marketing Türkiye
1 hafta önce
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Sosyal Medya
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Nafizcan Önder
16 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.