2 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İşte Turkcell’in yeni reklam yüzleri Turkcell Emocanlar!

İşte Turkcell’in yeni reklam yüzleri Turkcell Emocanlar!

Marketing Türkiye
19 Kasım 2016
3 dk okuma

Turkcell, Türkiye’nin iletişim ve teknoloji ihtiyaçlarına yönelik sunacağı yeniliklerin duyurusu için animasyon karakterler Emocanları yarattı. 7’den 70’e herkese hitap edecek 6 farklı Emocan karakteri, Turkcell reklamlarının yeni yüzü olarak karşımıza çıkacak.

Turkcell kurulduğu günden bu yana büyük beğeni toplayan kimi zaman eğlenceli, kimi zaman duygusal reklamlarına bir yenisini daha ekledi. Yeni reklam yüzleri Emocanları tüm Türkiye’yle tanıştırmak üzere hazırladığı reklam filmi ekranlardaki yerini aldı. 7’den 70’e herkesin kendisinden bir şeyler bulacağı 6 farklı Emocan karakteri, tüm Türkiye’nin iletişim ve teknoloji ihtiyaçlarına en uygun teklifleri sunmak üzere ekranlarda boy gösterecekler.

Emocanlar müşterinin sesi olacak

turkcell_ismail_butun3
Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İsmail Bütün

Turkcell’le birlikte hayatımıza giren sevimli reklam karakterleri Emocanlarla ilgili açıklama yapan Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı İsmail Bütün, ‘’22 yıldır sektörün lider markası olarak her zaman müşterilerimizi odağımızda tutuyor, seslerine kulak veriyoruz. Emocanları yaratırken de müşterilerimizin iç görülerini dinledik, ünlü birini seçmek yerine herkesin çok seveceğine inandığımız 6 kendine özgü karakter ile karşılarına çıkmayı tercih ettik. 7’den 70’e herkesin kendisinden bir şeyler bulacağı Emocanlar sayesinde halkımızın markamızla olan gönül bağını arttırmayı hedefliyoruz” dedi

TURKCELL EMOCANLAR’I TANIYALIM
Zeki Emocan:
Emocanların en akıllısı. Hesabını bilir, kaliteden ödün vermez. Karşılaştığı olay ne olursa olsun, onun mutlaka akıllıca bir çözümü vardır.

zekiPamuk Emocan: Emocanların en iyi kalplisi. Kötülük nedir bilmez. Tam bir Pollyanna’dır. Karşılaştığı olaylara hep pozitif tarafından bakar

pamukRacon Emocan: Emocanların en ağır abisi. Babacan tavırlarıyla dikkat çeker, delikanlılıktan ve harbilikten asla ödün vermez.

raconSefa Emocan: Emocanların en keyfine düşkünü. En yakın arkadaşları internet ve yemeklerdir. Üşengeç tavırlarıyla dikkat çeker.

sefaOrganik Emocan: Her şeyin doğalını sever. İnsana ve doğaya saygı duyar. Kocaman yüreğinde herkese muhakkak bir yer vardır. Duygularını gitarıyla dile getirmeyi çok sever.

organikTıstıs Emocan: Emocanların en endişeli, en ürkeğidir. Karşısına çıkan hemen hemen her şeyden ürker fakat arkadaşları daima onun yanındadır.

tistis

Kampanyanın Künyesi
Kampanya Adı: Turkcell Emocan Lansman Filmi
Reklamveren: Turkcell
Reklamveren Yetkilisi: Dilara Demir, Bilge Onur, Dilara İnan Özbay, Asu Tokalakoğlu, Korhan Alkan, Doğan Kurt, Yigit Hadi İrde, Alp Eren Özkan
Reklam Ajansı: Rafineri
CCO : Emre Kaplan
Kreatif Direktör: Ali Şener
Head of Art : Koray Doyran
Yaratıcı Ekip : Gökhan Özdemir, Sevil Şimşek, Yıldırım Çakmakçıoğlu, Eray Cankır, Alican Kılıçoğlu, Gizem Şengüler, Emel Karadeniz
Marka Ekibi: Ekin Kutevu, Sırma Er, Sanem Türkmen
Stratejik Planlama: Kayansel Kaya, Zühre Erdoğan
Prodüksiyon Ekibi: Kerem İlbeyli, Açelya Ülkümen
Grafik Ekibi: Serkan Gürsoy, Merve Bozkurt
Prodüksiyon Şirketi: Depo Film
Animasyon Yönetmeni: Mehmet Kurtuluş
Film Yönetmeni: Burak Çaldır
Animasyon Şirketi: Anima İstanbul
Post Prodüksiyon : IPD
Müzik: Emre Irmak, Jingle Jackson
Medya Ajansı: Open Medya
Medya Ekibi: Aslıhan Ahızkal, Seda Yurteri, Mehmet Onur Ergül

1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
4 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
5 Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa'nın lideri oldu
Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa’nın lideri oldu
Güncel Haberler
Fenerbahçe’nin efsane çubuklusu adidas’a emanet
Fenerbahçe’nin efsane çubuklusu adidas’a emanet
Epica Awards bu yılın Jüri Başkanını açıkladı...
Epica Awards bu yılın Jüri Başkanını açıkladı…
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

2025’in seyahat haritası: Zirvede sürpriz var!
Haberler
2025’in seyahat haritası: Zirvede sürpriz var!
Nafizcan Önder
17 Mayıs 2025
53. İstanbul Müzik Festivali 11-26 Haziran'da "Sınırların Ötesinde" temasıyla müzikseverlerle buluşuyor
Haberler
53. İstanbul Müzik Festivali 11-26 Haziran’da “Sınırların Ötesinde” temasıyla müzikseverlerle buluşuyor
Advertorial
3 hafta önce
Cannes Lions'tan Türkiye'ye ilk altın!
Haberler
Cannes Lions’tan Türkiye’ye ilk altın!
Sena Tufan
2 hafta önce
Yapay zeka çağında reklam: Araç mı, ortak mı, tehdit mi?
Haberler
Yapay zeka çağında reklam: Araç mı, ortak mı, tehdit mi?
Nafizcan Önder
19 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.