2 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Isındıysak başlayalım mı?
Haberler

Isındıysak başlayalım mı?

Sena Tufan
2 Mayıs 2025
2 dk okuma

Deodorant markası Rexona yeni reklam filminde, bir kez daha yıldız futbolcu Hakan Çalhanoğlu ile ekranlarda. Bu sefer başrolde vücut ısısıyla aktifleşen Rexona var. Üstelik sahalardaki performansıyla tanıdığımız Hakan Çalhanoğlu, yeni kampanya filminde çok farklı yönleriyle karşımızda. Dans ediyor, ailesiyle birlikte seyahate çıkmanın telaşı içinde. 

Hakan Çalhanoğlu’nu ikinci kez Rexona ile buluşturan yeni reklam filminde yıldız oyuncu; futbol sahasında, havalimanında, dans pistinde kısacası hareketin olduğu her yerde, markanın vücut ısısıyla aktifleşen yeni koruma teknolojisi sayesinde 72 saat süren kesintisiz bir performans sergiliyor.

Vücut ısısının arttığı anlarda Hakan Çalhanoğlu’nun yenilenmiş versiyonu, 3D modelleme ile Rexona tikinden oluşan termal bir portaldan çıkıyor; böylece kendisinin en iyi haline dönüşerek hayat koşuşturmasına özgüvenle devam ediyor. Termal kameralarla Hakan Çalhanoğlu’nun ısındığı anlar çarpıcı bir görsellikle yansıtılırken, özel çekim teknikleri sayesinde serin portaldan adım adım çıkışı ve önceki haliyle bütünleştiği sahneler etkileyici bir kurgu ile seyircinin beğenisine sunuluyor.

Kampanya hakkında konuşan Hakan Çalhanoğlu şunları söyledi: “Rexona ile ikinci kez kamera karşısına geçmek çok keyifliydi. Reklam dünyasında farklı teknikler ve özel çekimler deneyen bir marka, o nedenle her defasında farklı bir deneyim yaşıyorum. Gerçekten ter döktüğümüz bir çekim oldu ama enerjimiz hep yüksekti, ne de olsa vücut ısısıyla aktifleşen Rexona, her anımda tere karşı üstün bir koruma sağlıyor.”

Danimarkalı yönetmen Adam Hashemi tarafından çekilen kampanya filmi, PunchBBDO imzası taşıyor. 

Kampanya künyesi

  • Reklamveren: Rexona / Unilever
  • Reklamveren Yetkilileri: Kerem Dıramca, İpek Aslanel, Dilara Sayıcı, Kaan Hollosy, Hakan Onursal, Tuğçe Tuğ
  • Reklam Ajansı: PUNCH BBDO
  • Yaratıcı Ortak: Ali Musa Paça
  • Genel Müdür Yardımcıları: Gülin Erdoğan, Koray Öztürk 
  • CCO: Arkın Kahyaoğlu 
  • CSO: Yelda Aktuna 
  • ECD: Erçin Sadıkoğlu 
  • Kreatif Direktör: Tolga Özbakır
  • Kreatif Ekip Lideri: Tuğçe Kadıoğlu, Demeter Dinler
  • Reklam Yazarı: Öykü Avaroğlu
  • Sanat Yönetmeni: Bengüsu Alemdar, Barış Onur Deniz, Betül Şimşek
  • Strateji Direktörü: Selin Aktaş Çam
  • Strateji: Aysu Abdula
  • Müşteri Grup Direktörü: Aylin Acar
  • Marka Direktörü: Tunca Karcı, Özge Mandacıoğlu
  • Marka Süpervizörü: Meltem Sünnetçi
  • Marka Temsilcisi: Simay Tekin
  • Grafik Operatör: Ozan Küme
  • Ajans Prodüktörü: Nurcan Habip Gök, Begüm Kaptanoğlu
  • Prodüksiyon Şirketi: Depo Film
  • Yönetmen: Adam Hashemi
  • Müzik: Jingle Jackson
  • Yapımevi Prodüktörü: Melisa Divanoğlu
  • Markanın Ünlü Yönetimi Ajansı: Portal Rights Management
  • PR Ajansı: PR House İletişim ve Danışmanlık 
Rexona
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
3 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
4 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
5 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
Güncel Haberler
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Meta’dan flört dünyasına yapay zeka dokunuşu
Haberler
Meta’dan flört dünyasına yapay zeka dokunuşu
Nafizcan Önder
23 Eylül 2025
Genç kuşaklar iş hayatında maaştan çok amaç peşinde
Haberler
Genç kuşaklar iş hayatında maaştan çok amaç peşinde
İrem Alimoğlu
7 Eylül 2025
Greggs'ten Londra Moda Haftası'na esprili dokunuş: "Sosis çanta"
Haberler
Greggs’ten Londra Moda Haftası’na esprili dokunuş: “Sosis çanta”
İrem Alimoğlu
25 Eylül 2025
Ticaret Bakanlığı’ndan çocuklara yönelik zararlı reklamlara sıfır tolerans
Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan çocuklara yönelik zararlı reklamlara sıfır tolerans
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.