1 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
ING Bank’ın yeni reklamında sahne Ozan Güven’in

ING Bank’ın yeni reklamında sahne Ozan Güven’in

Marketing Türkiye
26 Mayıs 2018
2 dk okuma
ING Bank, “Eski Köye Yeni Adet” sloganıyla sektörde ezber bozan bankacılık anlayışını yeni reklam kampanyası ile bir adım ileri taşımayı amaçlıyor. Ünlü oyuncu Ozan Güven’in yeni reklam yüzü olduğu Banka, yeni kampanyası ile ING’li olmak için bankanın müşterisi olmaya gerek olmadığı, ING ile aynı düşünce, yaşam ve hayat tarzına sahip herkesin farkında olmasalar da ING’li oldukları mesajını, “Aslında siz de ING’lisiniz ama farkında değilsiniz” şeklinde veriyor. Kampanyanın ilk filmi; oğlu Ali Ateş ile Ozan Güven’i görevini devraldığı ünlü basketbolcu Kerem Tunçeri ile basketbol sahasında bir araya getiriyor.

“Eski Köye Yeni Adet” sloganıyla ezber bozan bankacılık anlayışıyla hareket eden ING Bank, yeni kampanya dönemine açılış filmiyle başladı. Filmle beraber bankanın yeni reklam yüzü Ozan Güven de kamera karşısına ilk kez geçti.

Bu zamana kadar “Eski Köye Yeni Adet” sloganıyla, sektöründe ezber bozan uygulamalarını ekrana taşıyan Banka yeni dönemde bu kez, çıkardığı ‘yeni adet’lerin altında yatan ING kültürünü anlatacak. Yeni filmle görevi, zorlu bir basketbol mücadelesi sonrasında ünlü basketbolcu Kerem Tunçeri’den devralan Ozan Güven, bankanın yeni dönemdeki iletişim çatısı olacak “Aslında siz de ING’lisiniz ama farkında değilsiniz” mesajının altını çiziyor.

Reklam filminde basketbolcu Kerem Tunçeri ve bayrağı devralan Ozan Güven bir basketbol sahasında karşılaşıyor. Oğlu Ali Ateş’in antrenmanını izlemeye gelen Güven, kendini bir anda basketbol maçının içinde buluyor. ING Bank, yeni kampanyası ile ING’li olmak için bankanın müşterisi olmaya gerek olmadığı, ING ile aynı düşünce, yaşam ve hayat tarzına sahip herkesin farkında olmasalar da ING’li oldukları mesajını veriyor.

Reklam Künyesi:
Reklamveren: ING Bank
Reklamveren Ekibi: Feyza Tamer, Gökçe Say, Bengisu Dinçer, Deniz Tezeren, Ecem Tulgay
Reklam Ajansı: Publicis İstanbul
ECD: Can Faga
Yaratıcı Ekip: Cihangir Gümüş, Erdem Köksal, Deniz Şencan, Fatih Düzyol
Müşteri İlişkileri Ekibi: Letisya Taşçı, Emre Küçüksöz, Joel Erikman, Gamze Kaplan
Stratejik Planlama Ekibi: Zeynep Bortaçina, Cem Solak, Ayşe Yavuz
Prodüksiyon Ekibi: Arzu Köksal, Hüseyin Sert
Prodüksiyon Şirketi: PTOT
Yönetmen: Ozan Açıktan

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
4 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
5 Getir Yemek, Uber Eats'e satıldı
Getir Yemek, Uber Eats’e satıldı
Güncel Haberler
Türkiye’de çocuk yetiştirme kodları: Disiplin ve dindarlık önde, "bağımsızlık" geride
Türkiye’de çocuk yetiştirme kodları: Disiplin ve dindarlık önde, “bağımsızlık” geride
Kasım indirimleri değişmedi ama tüketici davranışları değişti!
Kasım indirimleri değişmedi ama tüketici davranışları değişti!
Z kuşağının şifresini çözmek: Jargonu azalt, bağlantıyı artır...
Z kuşağının şifresini çözmek: Jargonu azalt, bağlantıyı artır…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
Haberler
“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Türkiye'de sağlık bilinci artıyor ama "iyi hissetme" oranı alarm veriyor!
Haberler
Türkiye’de sağlık bilinci artıyor ama “iyi hissetme” oranı alarm veriyor!
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Golden Drum'dan Türkiye'ye 6 ödül!
Haberler
Golden Drum’dan Türkiye’ye 6 ödül!
Sena Tufan
14 Ekim 2025
Etkileşim rekabetinde yeni dönem: X en çok etkileşim yatanlara “Certified Bangers” rozeti verecek
Haberler
Etkileşim rekabetinde yeni dönem: X en çok etkileşim yatanlara “Certified Bangers” rozeti verecek
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.