İKSV’nin gençlerin kültür-sanat etkinliklerine erişimini artırmak amacıyla geçen yıl başlattığı Kültür Sanat Kart projesi için Eczacıbaşı Topluluğu 3 yeni reklam filmi yayınladı. Rafineri imzası taşıyan “Instagram Story”, “Metrobüs”, “Siren” adlı üç reklam filminde gençlerin “anlamsız” sohbetlerini “konuyu değiştir” girişiyle bölerek sanattan konuşmaya davet ediyor.
Instagram Story
Metrobüs
Siren
Kültür Sanat Kart projesine başvurular arasından çekilişle belirlenecek 1000 üniversite öğrencisi, 2018 yılında İKSV’nin düzenlediği tüm etkinliklerde geçerli olacak 250 lira değerinde İKSV Kültür Sanat Kart’ın sahibi olacak.
- Reklamveren Marka Ekibi: İlkay Akalın, Cem Tanrıkılıcı, Nihal Dayıoğlu, Betigül Onay Özman
- Reklam Ajansı: Rafineri
- VP Creative: Ayşe Bali
- CCO: Emre Kaplan
- Kreatif Direktör: Kerim Gürsel
- Yaratıcı Ekip: Sezer Üstüngel, Resul Geniş
- Marka Ekibi: Edvina Gülzari
- Stratejik Planlama: Kayansel Kaya, Berkay Başer
- Prodüksiyon Ekibi: Şafak Serter, Hüseyin Sert, İpek Savaş
- Prodüksiyon: Norr Film
- Yönetmen: Can Pehlivanlı
- Post Prodüksiyon: İmaj