3 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İftara da "yakışır"

İftara da “yakışır”

Nafizcan Önder
6 Mart 2025
1 dk okuma

Doğanay Şalgam, tamamen yapay zeka ile hazırlanan yeni reklam filmini yayınladı. Çeşit çeşit yemeklerin, insanların, evlerin, kültürlerin hep aynı içeceklerle buluştuğu ramazan sofralarına artık şalgam ile lezzet katma zamanının geldiğini öne çıkaran reklam filmi, prodüksiyonu kadar akıllıca kurgulanan sıra dışı stratejisi ile de dikkat çekiyor.

Doğanay Şalgam, geleneksel ve modern dünyayı buluşturmaya şimdi de ramazan geleneği ile yapay zeka teknolojisini bir araya getirerek devam ediyor. “Yakışır Doğanay Şalgam!” söylemiyle şalgamın şimdiye kadar yan yana hayal etmediğimiz lezzetlerin yanına bile çok yakıştığını otantik ve modern dünyaları bir araya getirerek anlatan reklam kampanyasının devam iletişimi olan ramazan filminde Doğanay, şalgamın iftar sofralarına da çok yakıştığına dikkat çekiyor. “Yakışır” söylemini iftar sofralarına taşıyan marka, bir yeniliğe daha imza atarak tamamen yapay zeka ile yapılmış reklam filmi ile karşımıza çıkıyor. 

Doğanay’ın yeni reklam filmi, Jüpiter imzası taşıyor. Reklam filminin yapım aşamasında ise Mördak Yapım yer alıyor.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Doğanay Gıda

Reklamveren Temsilcileri: Gözde Balkan, Begüm Hersek, Ayşe Yenigün, Burcu Zengin 

Reklam Ajansı: Jüpiter 

Ajans Sahibi: Kerem Kanık

Kreatif Direktör: Mert Demirhan, Ali Can Savaş

Kreatif Ekip Lideri: Çağrı Yıldırım

Kreatif Ekip: Sinan Gülen, Ufuk Yırtıcı

Strateji Ekibi: Ezgi Yağcı

Marka Ekibi: Setenay Ergin, Cansen Zoga, Pınar Şengezer, Barış Atan, Meltem Keleş

Prodüksiyon Ekibi: Hakan Öğrü, Hakan Bakkal

Sosyal Medya Ekibi: Kader Demir, Aleyna Ertuğ

Yapım Şirketi: Mördak Yapım

Yapımcı: Ediz Alptekin, Emre Kardeşseven

AI Designer: Oğuz Kubilay Han

Post Prodüksiyon: Cutter Post Production

Müzik Yapım: Onur Cumaoğlu

Kurgu: Umut Keri

Online: Umut Deniz Tekin, Umut Selim Örnek, Yasin Selim

Color: Uğur Demiray

Post Prodüksiyon Sorumlusu: Cansu Saraç

AI Asistanı: Berkant Yolak

Seslendiren: Burcu Zengin

Medya Ajansı: MG Media

Doğanay Şalgam Jüpiter
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
3 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
4 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
5 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
Güncel Haberler
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Haberler
Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Arabesk ve fantezi müziğin sevilen sesi Güllü hayatını kaybetti
Haberler
Arabesk ve fantezi müziğin sevilen sesi Güllü hayatını kaybetti
Nafizcan Önder
26 Eylül 2025
Türkiye'de her 10 kişiden 7'si eğitim politikalarından şikayetçi!
Haberler
Türkiye’de her 10 kişiden 7’si eğitim politikalarından şikayetçi!
İrem Alimoğlu
21 Eylül 2025
Türk halkı parasını nasıl değerlendiriyor? Yanıt Türkiye’nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması'nda...
Haberler
Türk halkı parasını nasıl değerlendiriyor? Yanıt Türkiye’nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması’nda…
Sena Tufan
13 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.